Zenvo Aurora, model ograniczony do zaledwie 100 sztuk ma utwierdzić ambicje duńskiej marki by stać się wiodącym światowym producentem supersamochodów.
Zenvo Automotive oficjalnie przedstawia Aurorę, hipersamochód V12, wyposażony w modułową konstrukcję podwozia z karbonowym monocoque i karbonowymi ramami pomocniczymi, a także własną skrzynię biegów Zenvo ze zintegrowanym napędem hybrydowym. Całkowicie nowa Aurora utwierdza duńskie ambicje długoterminowego wzrostu.
Sercem Aurory będzie całkowicie nowy 6-litrowy silnik V12 z podwójnym turbodoładowaniem. Aurora Tur zapewni skupienie na drodze, wrażenia z jazdy GT z ograniczoną prędkością maksymalną do ponad 400 km/h, podczas gdy Agil będzie charakteryzował się bardziej agresywną aerodynamiką, zaprojektowaną z myślą o maksymalnych możliwościach na torze wyścigowym. Oba samochody skupią się bardziej na zaangażowaniu w kierowanie pojazdami niż na pierwszych stronach gazet.
Zenvo Automotive zaprezentuje model w wersji na tor i na drogę podczas globalnej prezentacji Aurory w sierpniu.
Dziś jest bardzo dumny moment w historii firmy, dyrektor handlowy i prezes zarządu Zenvo, Jens Sverdrup, powiedział: „To niezwykły zaszczyt kierować naszym rosnącym zespołem, ponieważ rozpoczynamy najbardziej ekscytujący etap w historii firmy. Ten samochód powstał z pasji, która jest głęboko zakorzeniona w rodzinie Zenvo i jest bardzo zgodny z naszym etosem „uśmiechów na milę”. Rok 2023 będzie naprawdę ekscytujący”
Jeszcze przed finałem na torze Hockenheimring jest pewne, że mistrz DTM 2020 będzie jeździł Audi RS 5 DTM. René Rast, Nico Müller i Robin Frijns będą walczyć o ostatni tytuł mistrzowski w erze klasy 1 popularnej serii wyścigowej.
Nowy Golf GTI Clubsport o mocy 300 KM i prędkości maksymalnej 267 km/h świętuje swoją światową premierę podczas 24-godzinnego wyścigu na torze NUrburgring.
Aby uczcić 60. rocznicę powstania Alfy Romeo Giulia serii 105, firma ErreErre nasyciła nowoczesną Giulię Quadrifoglio DNA jej przodka. Wyniki są… mieszane.