Zenvo Aurora, model ograniczony do zaledwie 100 sztuk ma utwierdzić ambicje duńskiej marki by stać się wiodącym światowym producentem supersamochodów.
Zenvo Automotive oficjalnie przedstawia Aurorę, hipersamochód V12, wyposażony w modułową konstrukcję podwozia z karbonowym monocoque i karbonowymi ramami pomocniczymi, a także własną skrzynię biegów Zenvo ze zintegrowanym napędem hybrydowym. Całkowicie nowa Aurora utwierdza duńskie ambicje długoterminowego wzrostu.
Sercem Aurory będzie całkowicie nowy 6-litrowy silnik V12 z podwójnym turbodoładowaniem. Aurora Tur zapewni skupienie na drodze, wrażenia z jazdy GT z ograniczoną prędkością maksymalną do ponad 400 km/h, podczas gdy Agil będzie charakteryzował się bardziej agresywną aerodynamiką, zaprojektowaną z myślą o maksymalnych możliwościach na torze wyścigowym. Oba samochody skupią się bardziej na zaangażowaniu w kierowanie pojazdami niż na pierwszych stronach gazet.
Zenvo Automotive zaprezentuje model w wersji na tor i na drogę podczas globalnej prezentacji Aurory w sierpniu.
Dziś jest bardzo dumny moment w historii firmy, dyrektor handlowy i prezes zarządu Zenvo, Jens Sverdrup, powiedział: „To niezwykły zaszczyt kierować naszym rosnącym zespołem, ponieważ rozpoczynamy najbardziej ekscytujący etap w historii firmy. Ten samochód powstał z pasji, która jest głęboko zakorzeniona w rodzinie Zenvo i jest bardzo zgodny z naszym etosem „uśmiechów na milę”. Rok 2023 będzie naprawdę ekscytujący”
Volkswagen ID.3 otrzymał w teście zderzeniowym organizacji Euro NCAP (European New Car Assessment) maksymalną ocenę pięciu gwiazdek.
Hyundai wprowadził globalny program H2U promujący technologie wodorowe, który podkreśla zaangażowanie Hyundaia na rzecz zrównoważonej mobilności dostępnej dla każdego.
Nowy Mercedes-AMG GT2 to najmocniejszy homologowany samochód wyścigowy w średnio dwunastoletniej historii programu Customer Sport.