Premiery | 22.04.21

Światowa premiera nowego Volkswagena Polo

Ewolucja na kolejny poziom: Nowe Polo jako jedno z pierwszych w swojej klasie oferuje częściowo zautomatyzowaną jazdę.

Nowe Polo jest standardowo wyposażone w reflektory LED i zespoły tylnych świateł LED oraz zyskało nowy wygląd z przodu iz tyłu.
Cyfrowy kokpit (w standardzie), systemy informacyjno-rozrywkowe online, klimatyzacja obsługiwana za pomocą ekranu dotykowego.
Po raz pierwszy wyposażony w IQ.DRIVE Travel Assist (częściowo zautomatyzowana jazda) i matrycowe reflektory IQ.LIGHT LED (oświetlenie interaktywne).

 

Z ponad 18 milionami wyprodukowanych egzemplarzy Polo jest jednym z najpopularniejszych samochodów kompaktowych na świecie. Teraz, podczas światowej premiery, Volkswagen zamierza zaprezentować kolejny etap ewolucji Polo.
Przedsprzedaż rozpocznie się już w maju. Projekt, technologie i zestawienie specyfikacji bestsellera przeszły kompleksową aktualizację, co widać od razu, gdy zobaczysz nowy przód i tył pojazdu. Zakres standardowego wyposażenia został znacznie rozszerzony. Na pokładzie każdego modelu znajdziesz teraz między innymi: przednie reflektory LED i zespoły tylnych świateł LED, cyfrowy kokpit (wskaźniki cyfrowe), system informacyjno-rozrywkowy i wielofunkcyjną kierownicę. Ponadto Polo oferuje teraz częściowo zautomatyzowaną jazdę w całym zakresie prędkości dzięki opcjonalnemu systemowi IQ.DRIVE Travel Assist. Inne nowe funkcje obejmują interaktywne matrycowe reflektory IQ.LIGHT LED oraz sterowanie automatyczną klimatyzacją za pomocą ekranu dotykowego.

 

Nowe Polo wykorzystuje technologie, które wcześniej były dostępne tylko w wyższych klasach pojazdów. Na przykład dostępny jest opcjonalny system wspomagania podróży IQ.DRIVE Travel Assist. Dostępny po raz pierwszy w klasie Polo, łączy nowy predykcyjny ACC (Adaptive Cruise Control) i Lane Assist - który jest teraz standardem w każdym Polo - w celu stworzenia nowego systemu wspomagania, który umożliwia częściowo zautomatyzowaną jazdę. Fakt: trudno byłoby znaleźć inny samochód tej klasy, który oferuje tak innowacyjne spektrum systemów wspomagania jak Polo. Nowe matrycowe reflektory IQ.LIGHT LED to kolejna technologiczna nowość Polo; ten interaktywny system oświetlenia został zastosowany po raz pierwszy w luksusowym SUV-ie Touarega.

 

W międzyczasie Volkswagen zmienił konfigurację pakietów specyfikacji: konfigurator zaczyna się teraz od wersji Polo, a kontynuuje od Life, Style i R-Line. Nawet podstawowy model, Polo, oferuje teraz znacznie szerszą gamę wyposażenia standardowego. Obejmuje to reflektory LED, zespoły tylnych świateł LED, wielofunkcyjną kierownicę i asystenta pasa ruchu. Kolejnym nowym dodatkiem jest środkowa poduszka powietrzna. Umieszczona po stronie kierowcy, z boku oparcia tylnego siedzenia, ta poduszka powietrzna otwiera się do środka w razie wypadku, chroniąc kierowcę i pasażera z przodu. Ponadto Volkswagen włączył teraz do podstawowego wyposażenia Digital Cockpit (cyfrowe wskaźniki z 8-calowym wyświetlaczem). Jest też szereg innych funkcji, które są teraz montowane standardowo: system klimatyzacji, system audio Composition Media z monitorem 6,5 cala, interfejs telefonu komórkowego Bluetooth, lusterka zewnętrzne, które można elektrycznie regulować i podgrzewać oraz elektrycznie sterowane szyby. w całym pojeździe. Następny poziom to pakiet specyfikacji Life. Obejmuje to dodatkowe standardowe funkcje, takie jak 15-calowe zamiast 14-calowych kół, App-Connect, środkowy podłokietnik z dodatkowym portem USB-C pośrodku przedziału pasażerskiego oraz skórzane wykończenie kierownicy i gałki dźwigni zmiany biegów.



Lamborghini Huracán EVO Spyder i napęd na tylne koła
Premiery | 07.05.20

Lamborghini Huracán EVO Spyder i napęd na tylne koła

Automobili Lamborghini pokazało nowy model z napędem na tylne koła, wykorzystując po raz pierwszy rzeczywistość rozszerzoną (AR) na swojej oficjalnej stronie internetowej. Nowy model V10 z napędem na tylne koła oraz specjalnie dostrojonym systemem kontroli trakcji Performance (P-TCS). Dach w górę lub w dół, codzienna jazda i wysoka wydajność towarzyszą niepowtarzalnym dźwiękom wolnossącej jednostki V10, zapewniającej taką samą moc 610 KM (449 kW) i moment obrotowy 560 Nm jak w wersji coupé. Z przyspieszeniem 0-100 km / h zaledwie 3,5 sekundy i maksymalną prędkością 324 km/h.

Ferrari 488 GT Modificata supercar poza ograniczeniami
Super Cars | 25.11.20

Ferrari 488 GT Modificata supercar poza ograniczeniami

Model jest przeznaczony wyłącznie do użytku na torze i podczas imprez Ferrari Club Competizioni GT. -WIDEO-

Najszybszy, najmocniejszy, najbardziej ekstremalny Ford F-150 Raptor R
Wiadomości | 19.07.22

Najszybszy, najmocniejszy, najbardziej ekstremalny Ford F-150 Raptor R

Najmocniejszy Ford F-150 Raptor w historii, wyposażony w nowy 5,2-litrowy doładowany silnik V8, który rozwija moc 700 KM dla jeszcze bardziej ekstremalnej jazdy w terenie.