Na marginesie weekendu Formuły 1 w Szanghaju Mercedes-AMG zaprezentował nowy, topowy model swojej serii GT.
Niezwykle mocny napęd hybrydowy E PERFORMANCE składający się z silnika V8 i silnika elektrycznego zapewnia błyskawiczną reakcję na sygnały wejściowe wraz z wyraźnym dostarczaniem mocy. Innowacyjna technologia sportów motorowych, zainspirowana zespołem Mercedes-AMG PETRONAS F1, stanowi podstawę wyjątkowych wrażeń z jazdy, pełnych osiągów i dynamiki jazdy.
„Od zera do 100 w 2,8 sekundy – żaden model serii AMG nigdy wcześniej nie biegł tak szybko. Biorąc pod uwagę te wartości, było jasne, że światowa premiera nowego AMG GT 63 S E PERFORMANCE musiała odbyć się na marginesie wyścigu Formuły 1™. Nasz czterolitrowy silnik V8 w połączeniu z wydajnym układem hybrydowym sprawia, że pojazd ten jest najlepszym modelem w naszej rodzinie GT. GT 63 S E PERFORMANCE łączy w sobie ogromne osiągi z bardzo dynamiczną jazdą, wywołując tym samym gęsią skórkę. Jednocześnie pojazd oferuje bogate opcje wyposażenia i wysokiej jakości materiały, co czyni go jednym z najbardziej ekskluzywnych coupé o wysokich osiągach na rynku”. Michael Schiebe, dyrektor generalny Mercedes-AMG GmbH i szef jednostek biznesowych Mercedes-Benz Klasy G i Mercedes Maybach
W nowym AMG GT 63 S E PERFORMANCE (średnie zużycie energii ważone: 12,6 kWh/100 km plus 8,2 l/100 km | średnie zużycie paliwa na rozładowanym akumulatorze: 12,3 l/100 km | łączna emisja CO₂ ważona: 188 g/km | klasa CO₂ łącznie ważony: G |. Rozładowany akumulator klasy CO₂: G)[1], 4,0-litrowy silnik V8 biturbo i elektryczna jednostka napędowa AMG wspólnie generują moc systemową 600 kW (816 KM) i maksymalny moment obrotowy do 1420 Nm [2]. Szybkie przyspieszenie do 100 km/h w 2,8 sekundy i prędkość maksymalna 320 km/h podkreślają potężne osiągi. Systemy takie jak zawieszenie AMG ACTIVE RIDE Control z półaktywną stabilizacją przechyłów i aktywnym kierowaniem tylnej osi zapewniają szeroki rozpiętość pomiędzy dynamiką jazdy a komfortem na co dzień.
Zupełnie nowy Genesis GV70 jest pierwszym sportowym miejskim SUV-em średniej wielkości, który wyróżnia się wyjątkowo atletycznym wyglądem zewnętrznym.
Wyłącznie na rynek japoński, ograniczona do 20 sztuk, specjalna kruczoczarna edycja limitowana Gran Coupe, która bazuje na modelu BMW serii 8.
Jak zawsze, nawet przy wyłączonym silniku, odnowione Stelvio Quadrifoglio MY20, jest wizytówką doskonałości Alfa Romeo: jeszcze lepszych osiągów, zwycięskiego DNA i niepowtarzalnego włoskiego stylu. Dopełnieniem odnowionej gamy jest mieszanka wyszukanych rozwiązań technicznych i wydajnościowych - to samochody, które stanowią najbardziej wyrafinowany wyraz funkcjonalnego i typowo włoskiego designu w doskonałym stylu Alfy Romeo.