Podczas Salonu Samochodowego w Genewie MG Motor zaprezentuje nowe hybrydowe supermini MG3, które po raz pierwszy zostanie zaoferowane europejskim klientom w 2024 roku.
Zastępując model benzynowy, który ma ugruntowaną pozycję na rodzimym rynku marki w Wielkiej Brytanii, MG3 Hybrid Plus stanowi kamień milowy w rozwoju układu napędowego MG, oferując klientom pierwszą możliwość prowadzenia czysto hybrydowego MG. Zaawansowany technologicznie układ hybrydowy zapewnia wiodące w swojej klasie połączenie wydajności, wydajności i możliwości jazdy bezemisyjnej; ustanawiając nowe standardy w niezwykle ważnym sektorze supermini.
Nowy MG3 podkreśla zaangażowanie MG w oferowanie klientom szerokiego zakresu funkcji wspomagających kierowcę i rozrywki w standardzie, takich jak nowe ekrany z dwoma wyświetlaczami i szeroki wybór usług online.
Aiden He, dyrektor generalny MG Nordic & Benelux, powiedział: „MG3 jest gotowy zapewnić wyjątkowe połączenie rzeczywistych osiągów, ekonomii, wyrafinowania i technologii jak na hybrydowy hatchback segmentu B. Jesteśmy pewni, że będzie to bardzo silny konkurent na rynku, na którym klienci wymagają zarówno doskonałej jakości, jak i praktyczności.
Dzięki nowemu napędowi na tylne koła modele ID. powiększą zarówno moc jak i zasięg. Pierwsze pojazdy z nową generacją napędu w wersji 286 KM od końca roku.
Nazwa samochodu nawiązuje do 3,9-litrowego silnika V8 twin-turbo, jednej z najbardziej docenionych przez krytyków jednostek napędowych w historii.
Aby uczcić 150. rocznicę w zakładach Audi w Neckarsulm, dwunastu praktykantów zelektryfikowało klasyczny samochód wyprodukowany w 1971 roku wykorzystując komponenty z Audi e-tron i Audi Q7 TFSI e quattro.