Światowa premiera całkowicie nowego Mitsubishi Outlander
Dziś zupełnie nowy OUTLANDER zadebiutował w Amazon Live, co czyni go pierwszym samochodem, który został wprowadzony na platformę.
MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) zaprezentowało dziś zupełnie nowego OUTLANDERA, charakteryzujący się nowym kierunkiem projektowania, najwyższą jakością, wytrzymałością i innowacyjną technologią. Flagowy SUV został przeprojektowany i wymyślony na nowo pod każdym względem, a następnie trafi do sprzedaży w Ameryce Północnej (Stany Zjednoczone, Kanada i Portoryko) w kwietniu 2021 r., a wkrótce potem na innych rynkach.
Dzięki kompletnej modernizacji całkowicie nowy OUTLANDER jest czwartą generacją serii. Stylizacja podkreśla mocne wrażenie prezencji dzięki nowej generacji przedniej części Dynamic Shield, 20-calowych kołom o dużej średnicy1, błotnikom i śmiałym proporcjom. Nowo opracowana platforma i 2,5-litrowy silnik, zaktualizowany, sterowany elektronicznie system 4WD i S-AWC (Super-All Wheel Control) oraz nowo opracowany przełącznik trybu jazdy przyczyniają się do bezpiecznych osiągów drogowych. Przestrzeń kabiny zapewnia lepsze poczucie jakości i wygody dzięki wysokiej jakości wnętrzu, wygodnym siedmioosobowym siedzeniom w trzech rzędach, wyświetlaczom ciekłokrystalicznym i nowej funkcji bezprzewodowego ładowania smartfonów.
W Ameryce Północnej OUTLANDER został wprowadzony na rynek w 2002 roku jako pierwszy crossover SUV MITSUBISHI MOTORS. Od trzech pokoleń był wysoko ceniony za swoje właściwości użytkowe i drogowe jako SUV, a także za przyjazność dla środowiska i oszczędność. Globalny wolumen sprzedaży serii OUTLANDER osiągnął 2,6 miliona sztuk.
To w 100% elektryczny samochód koncepcyjny, który jest pierwszym modelem nowej ery Lancii, z charakterystycznymi elementami, które można będzie znaleźć w przyszłych modelach marki.
Aby uczcić 150. rocznicę w zakładach Audi w Neckarsulm, dwunastu praktykantów zelektryfikowało klasyczny samochód wyprodukowany w 1971 roku wykorzystując komponenty z Audi e-tron i Audi Q7 TFSI e quattro.
Toyota pokazała kolejną generację modelu Harrier (Urban SUV), który od 1997 roku jest liderem w tym segmencie sprzedaży pojazdów w Japonii oraz ogłosiła, że planuje sprzedaż nowego modelu Harrier około czerwca 2020 r. W wyraźnym odróżnieniu od innych SUV-ów Harrier łączy prostotę, elegancję i solidność w płynnej formie coupe. Wysokiej jakości wnętrze zapewnia poczucie bezpieczeństwa od pierwszej chwili w kabinie. Gdy pojazd jedzie, poczucie komfortu powstaje dzięki responsywnej jeździe, a cicha kabina w naturalny sposób prowadzi do przyjemnych rozmów z przyjaciółmi. Spędzanie czasu z nowym Harrier będzie wzbogacającym doświadczeniem.