Pod nazwą kodową X200, nowy samochód niesie ze sobą nowo stworzoną wizję i filozofię projektową marki, prezentując wartość i przyszły kierunek nowych produktów.
Rzecznik SMC powiedział: „Projekt nowego X200 opiera się na nowej filozofii projektowania SsangYong „Powered by Toughness” i jest kontynuacją naszego niedawno zapowiedzianego samochodu elektrycznego średniej wielkości J100. Dzięki temu nowemu projektowi firma prezentuje swoją nową tożsamość produktu, jednocześnie czerpiąc z odziedziczonych wartości jej autentycznego dziedzictwa”.
Przyszłe modele SsangYong, takie jak niedawno pokazany model elektryczny średniej wielkości J100 i nowy X200, będą projektowane pod hasłem „Powered by Toughness” i dziedziczą dziedzictwo oryginalnych Korando i Musso, które są symbolami siły w koreańskiej historii motoryzacji. Dzięki tej filozofii marka nie tylko ugruntuje swoją pozycję jako autentyczna marka SUV-ów, która spełnia potrzeby klientów, ale także będzie wykorzystywać przyjazne dla środowiska układy napędowe, odpowiadając tym samym na największy trend w branży motoryzacyjnej.
Nowy i10 N Line to czwarty model Hyundaia, dostępny z usportowioną wersją wyposażenia N Line. Zainspirowane sportowymi samochodami N marki Hyundai, modele N Line charakteryzują się dynamicznym wyglądem zewnętrznym i wnętrzem ze sportowymi akcentami.
Dobrze zakamuflowane prototypy kompaktowego SUV-a nowej generacji po raz pierwszy wyruszają poza teren Porsche.
Dzięki tej koncepcji marka robi nowy krok w międzynarodowej historii Renault. Stanowi wgląd w styl przyszłej gamy Renault, która będzie budowana na nowej modułowej platformie Grupy Renault.