Pod nazwą kodową X200, nowy samochód niesie ze sobą nowo stworzoną wizję i filozofię projektową marki, prezentując wartość i przyszły kierunek nowych produktów.
Rzecznik SMC powiedział: „Projekt nowego X200 opiera się na nowej filozofii projektowania SsangYong „Powered by Toughness” i jest kontynuacją naszego niedawno zapowiedzianego samochodu elektrycznego średniej wielkości J100. Dzięki temu nowemu projektowi firma prezentuje swoją nową tożsamość produktu, jednocześnie czerpiąc z odziedziczonych wartości jej autentycznego dziedzictwa”.
Przyszłe modele SsangYong, takie jak niedawno pokazany model elektryczny średniej wielkości J100 i nowy X200, będą projektowane pod hasłem „Powered by Toughness” i dziedziczą dziedzictwo oryginalnych Korando i Musso, które są symbolami siły w koreańskiej historii motoryzacji. Dzięki tej filozofii marka nie tylko ugruntuje swoją pozycję jako autentyczna marka SUV-ów, która spełnia potrzeby klientów, ale także będzie wykorzystywać przyjazne dla środowiska układy napędowe, odpowiadając tym samym na największy trend w branży motoryzacyjnej.
Skoda Auto zaprezentuje jesienią tego roku drugą generację swojego największego SUV-a, Kodiaqa, a premiera rynkowa zaplanowana jest na 2024 rok.
Hyundai wprowadził globalny program H2U promujący technologie wodorowe, który podkreśla zaangażowanie Hyundaia na rzecz zrównoważonej mobilności dostępnej dla każdego.
Na nieco ponad tydzień przed światową premierą, marka Skoda opublikowała szkice nadwozia czwartej generacji Skody Superb.