Pod nazwą kodową X200, nowy samochód niesie ze sobą nowo stworzoną wizję i filozofię projektową marki, prezentując wartość i przyszły kierunek nowych produktów.
Rzecznik SMC powiedział: „Projekt nowego X200 opiera się na nowej filozofii projektowania SsangYong „Powered by Toughness” i jest kontynuacją naszego niedawno zapowiedzianego samochodu elektrycznego średniej wielkości J100. Dzięki temu nowemu projektowi firma prezentuje swoją nową tożsamość produktu, jednocześnie czerpiąc z odziedziczonych wartości jej autentycznego dziedzictwa”.
Przyszłe modele SsangYong, takie jak niedawno pokazany model elektryczny średniej wielkości J100 i nowy X200, będą projektowane pod hasłem „Powered by Toughness” i dziedziczą dziedzictwo oryginalnych Korando i Musso, które są symbolami siły w koreańskiej historii motoryzacji. Dzięki tej filozofii marka nie tylko ugruntuje swoją pozycję jako autentyczna marka SUV-ów, która spełnia potrzeby klientów, ale także będzie wykorzystywać przyjazne dla środowiska układy napędowe, odpowiadając tym samym na największy trend w branży motoryzacyjnej.
Citroen wierzy, że nadszedł właściwy czas, aby powiedzieć „dość” trendowi przerostów i kosztów i zamiast tego skupić się na tworzeniu czystych, uczciwych pojazdów.
Inżynierowie BMW M Motorsport intensywnie pracowali, aby ich flagowy model wyścigowy GT, BMW M4 GT3, był jeszcze lepszy.
Spojrzenie na przyszłość marki. Genesis zademonstrował swoją wszechstronność projektową, prezentując w Kalifornii koncepcyjny model Genesis X Convertible.