Tuning | 25.06.21

Specjalna Edycja Maserati Ghibli Fragment

Programu dostosowywania Maserati Fuoriserie, który pozwala klientom tworzyć własne Maserati, dostosowane do ich unikalnych gustów.


Specjalna Edycja Maserati Ghibli Fragment

Ghibli Operanera i Ghibli Operabianca, edycja specjalna powstała w wyniku współpracy Maserati z pionierem kultury ulicznej Hiroshi Fujiwarą.


Maserati i Hiroshi Fujiwara, japoński ojciec chrzestny kultury ulicznej, spotykają się, by stworzyć partnerstwo, które przekracza granice geograficzne i dyscyplinarne na niezbadane terytoria zuchwalstwa, w sferze, poza którą muzyka jest ucieleśniona w formie samochodu, a łamanie zasad jest dozwolone. Zrodzona z tej współpracy i zaprezentowana na ekskluzywnej światowej premierze w Tokio, dzieło w formie melodyjnego duetu Operanera i Operabianca, dwa kontrastujące ze sobą przywołania Specjalnej Edycji Maserati Ghibli.


Partnerstwo jest owocem możliwości programu dostosowywania Maserati Fuoriserie, który pozwala klientom tworzyć własne Maserati, dostosowane do ich unikalnych gustów. Samochód jest czymś więcej niż zwykłym przedmiotem, staje się szytą na miarę odzieżą, którą dumnie nosi się w drodze i na ulicach świata jako przedłużenie samego siebie i symbol współczesnego luksusu. Hiroshi Fujiwara to szanowany trendsetter, indywidualista. Pionier kultury streetwearowej Tokio lat 80., był jednym z pierwszych DJ-ów, który zaimportował hip hop do Kraju Kwitnącej Wiśni, a jako producent i muzyk współpracował z międzynarodowymi gwiazdami nagraniowymi. Jako artysta wizualny specjalizuje się w wyrażaniu aspektów nastrojów miejskich doświadczeń. Podobnie jak Maserati, potrafi przełamywać bariery i być zuchwałym. W duchu „itanji”, co oznacza „nonkonformistyczny”, dwie odważne marki połączyły włoski design i japońską perfekcję, aby stworzyć nieoczekiwany samochód z limitowanej edycji.



Polska największym rynkiem Lexusa w Europie w 2023 roku
Wiadomości | 30.05.23

Polska największym rynkiem Lexusa w Europie w 2023 roku

Polski oddział Lexusa osiągnął najlepszy wynik spośród wszystkich przedstawicielstw marki w Europie, a sprzedaż marki w Polsce wzrosła o 164% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

Całkowicie elektryczny Rimac Nevera po raz kolejny wygrywa w drag race
Wiadomości | 05.08.23

Całkowicie elektryczny Rimac Nevera po raz kolejny wygrywa w drag race

Jako jedyny dwumiejscowy i dopuszczony do ruchu drogowego hipersamochód GT, Rimac Nevera z miejscem dla dwóch osób i ich bagażu ciągle bije rekordy.

Nowa playlista na poprawę humoru od Nissana JUKE
Wiadomości | 22.06.20

Nowa playlista na poprawę humoru od Nissana JUKE

Nissan tworzy niestandardową playlistę w Nissanie JUKE, która jest zoptymalizowana dla unikalnego systemu audio Bose Personal Plus.