W pełni elektryczny kompaktowy SUV to pierwszy seryjny model Skody, w którym zastosowano język projektowania Modern Solid.
Minimalistyczny wygląd zewnętrzny łączy w sobie solidność, funkcjonalność i autentyczność, jednocześnie dając poczucie bezpieczeństwa i siły. Światowa premiera Skody Elroq jesienią 2024 r. wyznacza początek nowej kampanii Skody dotyczącej e-modeli, która w nadchodzących latach obejmie wprowadzenie na rynek sześciu modeli akumulatorowo-elektrycznych.
Przód Skody Elroq charakteryzuje się dzielonymi reflektorami. Węższa górna część płynnie przechodzi w skrzydła. Napis Skoda jest teraz wyraźnie widoczny na masce, odzwierciedlając tożsamość korporacyjną Skody. Innowacyjna osłona chłodnicy Tech-Deck Face to nowoczesna, rozpoznawalna reinterpretacja tradycyjnej osłony chłodnicy Skody, o bardziej płaskim i szerszym wyglądzie. Dodatkowo pojazd ma duże koła, które podkreślają jego solidny wygląd, a najnowocześniejsze reflektory LED Matrix dopełniają uderzającego wyglądu Skody Elroq.
Elroq będzie trzecim modelem Skody opartym na modułowej platformie samochodów elektrycznych MEB Grupy Volkswagen, dołączającym do modeli Enyaq i Enyaq Coupé. Jednocześnie elektryczny odpowiednik Karoqa zainauguruje nową kampanię czeskiego producenta samochodów dotyczącą elektromobilności, obejmującą w nadchodzących latach sześć modeli zasilanych akumulatorowo. Całkowicie nowy kompaktowy SUV będzie charakteryzował się przestronnym wnętrzem i wyjątkową praktycznością, zgodnie z zaangażowaniem marki w komfort i funkcjonalność. Światowa premiera Skody Elroq planowana jest na jesień tego roku.
ABT powraca na Nordschleife i razem z Lamborghini (Huracán GT3 EVO2) podejmuje jedno z największych wyzwań sportów motorowych podczas legendarnego 24-godzinnego wyścigu.
To już oficjalnie potwierdzone. Najszybsza i najpotężniejsza masowo produkowana ciężarówka na świecie będzie dostępna w Europie. Oficjalny importer AEC Europe przygotowuje dystrybucję 2021 RAM 1500 TRX na rynek europejski.
Krótko po przyznaniu nowemu Jeepowi Avenger tytułu Europejskiego Samochodu Roku, w zakładzie Stellantis w Tychach rozpoczęto regularną produkcję tego modelu.