22 lata po debiucie modelu FABIA, SKODA zaprezentuje jej czwartą generację, po raz pierwszy opartą na platformie MQB-A0 Grupy Volkswagen.
                
             
         
                SKODA zaprezentuje czwartą generację FABII, opartą po raz pierwszy na Modular Transverse Toolkit MQB-A0 Grupy Volkswagen, 22 lata po jej debiucie. Popularny mały samochód łączy w sobie wszystkie wartości marki SKODA AUTO pod hasłem „Wszystko, czego potrzebujesz - i trochę więcej”. Oferuje przekonujący stosunek ceny do wydajności, wyjątkowe bezpieczeństwo oraz wysoki poziom komfortu i jakości wykonania. Dzięki jeszcze bardziej dynamicznemu i budzącemu emocje wyglądowi SKODA FABIA spełnia wszystkie warunki niezbędne do kontynuowania historii sukcesu tej serii modelowej.
 
>>>04.05.2021.>>> Nowa Skoda Fabia premiera. Większa i bardziej zaawansowana SKODA FABIA. Czwarta generacja tego modelu wygląda wyjątkowo dynamicznie i emocjonalnie. Zobacz wideo z premiery.
 
Światowa premiera cyfrowa odbędzie się 4 maja o godzinie 19:00 czasu środkowoeuropejskiego. Odsłonięcie będzie transmitowane strumieniowo z wirtualnego pawilonu i można je oglądać w dowolnym miejscu na świecie na stronie skoda-virtual-event.com. Spektakularnym tłem będzie Centrum Sztuki Współczesnej DOX w Pradze, które zostało starannie zwirtualizowane na potrzeby tego wydarzenia.
                
        
        
    
            
        
                
                     
            
            Oraz zapowiada wersję Koenigsegg Gemera HV8 (Hot V8). HV8 wynosi Gemera poza wszelkie hipersamochody lub megasamochody i przenosi wszystko na wyższy poziom.
        
                    
                
                     
            
            Precept został pokazany w marcu 2020 roku, aby pokazać przyszłość ambicji Polestar w zakresie projektowania, technologii i zrównoważonego rozwoju.
        
                    
                
                     
            
            Podczas targów IAA MOBILITY 2025 w Monachium, Volkswagen zaprezentował wyniki trzech lat intensywnych prac rozwojowych, a tym samym nową orientację marki.