Średniej wielkości SUV, pierwszy, z obejmującej cztery nowe modele SKODY i Volkswagena na rynek indyjski.
Zupełnie nowa SKODA KUSHAQ to pierwszy samochód produkowany w ramach projektu INDIA 2.0. Pod kierownictwem SKODA AUTO Grupa Volkswagen zainwestuje miliard euro w modelową kampanię na subkontynencie indyjskim, aby wzmocnić obecność SKODY i Volkswagena na tym obszarze w perspektywie długoterminowej. SKODA KUSHAQ bazuje na MQB-A0-IN, wariancie modułowej platformy MQB specjalnie przystosowanej przez SKODĘ na rynek indyjski i łączy tradycyjne cechy SKODY z wymaganiami indyjskich klientów. Dostępny z wyborem mocnych, ale wydajnych silników TSI i szczycący się uderzającą konstrukcją, nowoczesnymi systemami informacyjno-rozrywkowymi, wysokim poziomem komfortu i mnóstwem funkcji bezpieczeństwa, ten zupełnie nowy SUV jest idealnie przygotowany do udanego rozpoczęcia kampanii modelowej grupy.
Zamówienia będą przyjmowane od czerwca, a pierwsze egzemplarze KUSHAQ zostaną dostarczone w lipcu. W ramach INDIA 2.0 zostaną wprowadzone na rynek łącznie cztery nowe samochody SKODA i Volkswagena oparte na MQB-A0-IN - SUV i notchback dla każdej marki, wszystkie cztery w segmencie A0. Aby osiągnąć jak najlepszy poziom lokalizacji w Indiach, SKODA uruchomiła nową linię produkcyjną MQB w swoim zakładzie w Pune. Większość rozwoju ma miejsce w nowym centrum technologicznym, również w Pune, które czeski producent otworzył w styczniu 2019 roku.
Chociaż to pierwsza generacja PEUGEOT 208 w 2012 roku była pierwszym samochodem produkcyjnym wyposażonym w PEUGEOT i-Cockpit?, samochody koncepcyjne odegrały ważną rolę w pracy nad tym rozwiązaniem. Są one prawdziwymi laboratoriami pomysłów!
Hyundai wprowadził globalny program H2U promujący technologie wodorowe, który podkreśla zaangażowanie Hyundaia na rzecz zrównoważonej mobilności dostępnej dla każdego.
Podczas Dni Elektryfikacji Toyoty, eksperci wyjaśnią zasadę działania każdego z czterech napędów: hybrydy, hybrydy typu plug-in, elektrycznego auta wodorowego oraz bateryjnego.