Pierwsze BMW iX3 zjeżdża z linii produkcyjnej BMW Brilliance Automotive w Shenyang, Chiny
W Shenyang (Chiny) pierwsze w pełni elektryczne BMW iX3 zjechało z linii produkcyjnej spółki Joint Venture BMW Brilliance Automotive (BBA). Już 29 września 2020 r. pracownicy zakładu BBA Dadong w Shenyang świętowali pomyślne rozpoczęcie produkcji.
Franz Decker, kierownik ds. technologii i produkcji w BBA, powiedział podczas imprezy:
— Dziś rozpoczynamy produkcję BMW iX3, pierwszego czysto elektrycznego modelu głównej marki BMW. Dzięki naszemu specjalizującemu się w wysokiej jakości systemowi produkcji spełniamy wymagania klientów na całym świecie w zakresie pojazdów klasy premium.
Największe doświadczenie w produkcji gwarantuje najwyższą jakość
Oprócz inteligentnej produkcji i najnowocześniejszych technologii fabryka BBA w Shenyang ma również kompleksowy system zarządzania jakością. Specjalna koncepcja „zero błędów” pozwala spełnić wysokie wymogi globalnych rynków w zakresie mobilności elektrycznej.
Aby zapewnić bezpieczeństwo BMW iX3, BBA przeprowadza dokładne testy od akumulatora aż po gotowy pojazd. 128 testów mechanicznych i 994 kontrole funkcji oprogramowania zapewniają wysoką jakość akumulatora wysokonapięciowego przez cały okres eksploatacji. W 140 testach funkcji samochód jest gruntownie testowany podczas przyspieszania, w specjalnych warunkach drogowych i na skalistych drogach. Dzięki temu BMW iX3 nadaje się do wszystkich warunków drogowych i spełnia najwyższe wymagania w każdych warunkach jazdy.
BBA produkuje w pełni elektryczne BMW iX3 na tej samej linii co BMW X3 z silnikiem spalinowym, osiągając dzięki temu wysoką wydajność i elastyczność produkcji. Podczas całego projektu BMW iX3 dział badań i rozwoju, zaopatrzenia i produkcji BMW Group i BBA ściśle ze sobą współpracowały.
Nowy Nissan Navara podkreśla zaawansowaną japońską technologię, osiągi, konstrukcję i design
Samochód pokazowy Renault 4EVER Trophy powraca do kultowego błękitu Ile-de-France, który zadebiutował w modelu 4L w 1962 roku.
Wprowadzony na rynek ponad 50 lat temu z czterocylindrowym silnikiem benzynowym, dziś znów jest w szczytowej formie, jako pierwszy elektryczny MOD w historii niemieckiej marki.