Concept Cars | 23.05.22

Renault zaprezentowało swój nowy samochód koncepcyjny Scenic Vision

Renault pisze nowy rozdział w swojej historii dzięki innowacyjnemu samochodowi koncepcyjnemu, który jest zarówno pionierski, jak i wizjonerski.

Z zewnątrz zapowiada przyszły, w 100% elektryczny samochód rodzinny w gamie Renault. Wewnątrz i technologicznie zaprasza do podróży w inny czas, w przyszłość, w której technologie i innowacje będą służyć bardziej zrównoważonemu i przyjaznemu dla środowiska światu. Scénic Vision wyznacza nową ścieżkę dla bardziej zrównoważonej, bezpiecznej i integracyjnej mobilności. Wizjonerski i odkrywczy, uosabia najbardziej zaawansowane technologiczne perspektywy dekarbonizacji i ucieleśnia trzy filary strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Renault: środowisko, bezpieczeństwo i integrację.

 

Jej hybrydowy, elektryczny i wodorowy układ napędowy ma na celu skrócenie przestojów związanych z ładowaniem energii przy jednoczesnym zmniejszeniu śladu węglowego, w tym akumulatora. Renault Scénic Vision nie emituje spalin podczas produkcji i użytkowania, a emisja dwutlenku węgla jest o 75% mniejsza niż w przypadku konwencjonalnych pojazdów elektrycznych na baterie.
Technologie pokładowe zapewniają większe bezpieczeństwo kierowcom i pasażerom, zmniejszając liczbę wypadków nawet o 70%. Projekt tego samochodu koncepcyjnego odzwierciedla również dążenie zespołów do stworzenia wyjątkowego samochodu, który jest dostępny i odpowiedni dla każdego.


Samochód koncepcyjny Scénic Vision jest prawdziwym ucieleśnieniem „Nouvelle Vague” Renault i wynikiem starannego projektowania i odważnych wyborów estetycznych. Jego konstrukcja zapowiada różne horyzonty czasowe dla gamy pojazdów Renault. Nadwozie ujawnia kształty i styl nowego modelu rodzinnego, który zostanie wprowadzony na rynek w 2024 roku. Jego wystrój wnętrza to wybiegające w przyszłość studium przyszłych wnętrz Renault.

 

Jej wodorowy, elektryczny i wodorowy układ napędowy odzwierciedla dążenie Renault do znalezienia rozwiązań dla wszystkich rodzajów zastosowań i jest częścią długoterminowej wizji, wykraczającej poza rok 2030. Ten projekt otwiera drogę do nowych perspektyw świata, w którym samochody i ludzie zbiegają się w kierunku te same wartości.



Dacia pokazała jak nakręcić spot reklamowy samochodu w mieszkaniu
Wiadomości | 15.06.20

Dacia pokazała jak nakręcić spot reklamowy samochodu w mieszkaniu

Tam, gdzie wiele marek samochodowych mogło się narazić na pomysł stworzenia reklamy bez pełnej ekipy produkcyjnej, zatrudnionych aktorów i budżetu, Dacia dostrzegła możliwość zastosowania tego samego inteligentnego myślenia, które wykorzystuje w swojej wydajnej inżynierii i alternatywnym modelu biznesowym, aby stworzyć reklamę czasy.

Mercedes-Benz Vans wkrótce przedstawi nowy Concept EQT
Concept Cars | 20.04.21

Mercedes-Benz Vans wkrótce przedstawi nowy Concept EQT

Ten pojazd koncepcyjny jest prekursorem nowej Klasy T w segmencie małych samochodów dostawczych.

Kia zaprezentowała zupełnie nową Kię K3 podczas światowej premiery w Mexico City
Premiery | 11.08.23

Kia zaprezentowała zupełnie nową Kię K3 podczas światowej premiery w Mexico City

Całkowicie nowa Kia K3 podnosi poprzeczkę pod względem wzornictwa, komfortu i technologii w segmencie samochodów subkompaktowych i wnosi do swojego segmentu odważną sylwetkę „fastback”.