Kompaktowy SUV zaprojektowany w Indiach. Wideo z premiery światowej.
Kiger to zupełnie nowy kompaktowy SUV zaprojektowany w Indiach i początkowo przeznaczony na ten rynek, zanim zostanie wprowadzony na rynek międzynarodowy w drugiej fazie. Ten wytrzymały SUV o długości poniżej 4 metrów, dostępny i wyposażony w pięć miejsc siedzących, uzupełnia ofertę Renault w Indiach, obejmującą marki Kwid, Duster i Triber.
Kiger ma bardzo silną osobowość dzięki zdecydowanie nowoczesnemu i dynamicznemu projektowi oraz przestronnemu wnętrzu. Dzięki wyposażeniu i funkcjom niespotykanym w tym segmencie cenowym oraz podwójnemu wyborowi silnika i skrzyni biegów, ma wszystkie karty w ręku, aby spodobać się indyjskim klientom poszukującym oryginalności i nowości.
Renault Kiger: Design, wystrój wnętrz i technologie
Sportowy i muskularny SUV Kiger to koncentrat energii o dwóch obliczach: miejskiej nowoczesności i zwinności niezależnie od drogi. Jego muskularne nadwozie inspiruje zarówno solidność, jak i dynamikę. Prawdziwe zaproszenie do ucieczki do miejskiej dżungli i do nowych wrażeń z jazdy.
Mierzący niecałe 4 metry długości, Kiger jest klasyfikowany jako miejski SUV. Pomimo tej zwartości ma solidne zalety w zakresie przestrzeni wewnętrznej. Filozofia projektowania wnętrza harmonijnie łączy solidnego ducha SUV-a z wyrafinowanym, technologicznym charakterem. Przemyślany projekt wnętrza opiera się na dzieleniu się i życzliwości.
Jeśli chodzi o technologię, Renault Kiger wyposażono w duży, 8-calowy (20,3 cm) ekran dotykowy kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto, z łącznością Bluetooth i WIFI. Wrażenia z jazdy zwiększają ustawienia MULTI-SENSE, które pozwalają kierowcy wybrać różne tryby jazdy, system audio Auditorium 3D Sound firmy Arkamys, a także fotoradary i kamerę cofania z liniami nawigacyjnymi ułatwiającymi parkowanie.
Indie, jeden z najbardziej atrakcyjnych rynków na świecie
Indie, drugie pod względem liczby ludności państwo na świecie, mają duży potencjał wzrostu i pozostają jednym z najbardziej atrakcyjnych rynków na świecie. Podobnie jak w wielu innych krajach, rynek SUV-ów w ostatnich latach stale rośnie. Zwracając szczególną uwagę na swoich klientów, ich potrzeby i zastosowania, Renault bardzo wcześnie zdało sobie sprawę z tego rosnącego popytu. Marka zrewolucjonizowała niektóre segmenty, opracowując przełomowe produkty, takie jak Kwid i Triber. Jako jeden z nielicznych producentów, który zdobył w zeszłym roku udział w rynku na spadającym rynku, Renault ugruntowało swoją pozycję lidera wśród europejskich marek dystrybuowanych w Indiach.