Elektryczny samochód pokazowy zaprojektowany, aby inspirować następne pokolenie i na zawsze kwestionować status quo.
Zamiast kameralnego wydarzenia prasowego, Mercedes-Benz składa hołd Virgilowi ??Ablohowi, otwierając drzwi Muzeum Rubell, aby zaprezentować publiczności Projekt MAYBACH, do którego dostęp mają wyłącznie studenci z lokalne szkoły projektowania. Skromny wkład do ogromnej spuścizny Virgila, samochód pokazowy Mercedes-Maybach jest przykładem możliwości przyszłego projektowania i jest wynikiem stałej współpracy z erudytą, architektem, dyrektorem kreatywnym, projektantem mody i filantropem, napędzany wspólną pasją do wzbogacania rozmów na temat luksusowego designu.
„Mercedes-Benz jest zdruzgotany słysząc o śmierci Virgila Abloha. Nasze szczere myśli są z rodziną i zespołami Virgila. Teraz otwierając świat naszej współpracy i unikalną wizję Virgila dla publiczności, chcemy z szacunkiem uczcić pracę naprawdę wyjątkowego talentu projektowego, który stworzył nieskończone możliwości współpracy dzięki swojej nieokiełznanej wyobraźni i zainspirował wszystkich, którzy znali jego prace”. Mercedes-Benz AG.
Przedstawiamy projekt MAYBACH
Projekt niepodobny do niczego, co zostało opracowane przez Mercedes-Benz, każdy element Projektu MAYBACH został zbudowany od podstaw. Abloh, we współpracy z Gordenem Wagenerem, zinterpretował luksusową tożsamość Mercedes-Maybach za pomocą nowego języka projektowania i przesunął granice funkcjonalności, stylu i wspólnej kreatywności. Zainspirowane wspaniałymi terenami zewnętrznymi i rekontekstualizujące tradycyjną miejską markę w wyraźnie terenowym środowisku, 2-miejscowe, akumulatorowo-elektryczne coupé terenowe łączy w sobie ogromne proporcje Gran Turismo, duże terenowe koła i charakterystyczne dodatki.
Po ogromnym sukcesie limitowanej edycji nowej 500 ?la Prima? w wersji cabrio, która została zaprezentowana w marcu br. w Mediolanie, gama nowej 500 powiększa się o drugą ?Launch Edition? - nową 500 ?la Prima? w wersji hatchback. To umiejętne połączenie nowego ?elektrycznego i zrównoważonego ducha? trzeciej generacji 500 z niepowtarzalnym designem i dbałością o szczegóły charakterystycznymi dla kultowego modelu Fiata i wyróżniającymi najlepsze produkty ?Made in Italy?.
Sprowadzanie aut z zagranicy cieszy się w Polsce dużą popularnością, w II kwartale 2022 r. stanowiły one ponad połowę wszystkich dostępnych ofert na rynku samochodów używanych.
Nowa limuzyna wyróżnia się „cyfrowym” designem z unikatowym lakierem, który jest interaktywnie podświetlany. EXCLUSIVE lightshow.