Premiery | 19.06.20

Premiery zupełnie nowego Nissana JUKE Turbo w Hongkongu

Kompaktowy crossover coupe pojawia się na nowo w nowym stylu, technologii i wrażeniach z jazdy. Zupełnie nowy Nissan JUKE Turbo przekształcił się w odważny sportowy crossover - oferuje świetną personalizację dzięki 16 niestandardowym kolorom zewnętrznym i trzem kombinacjom kolorów wnętrza.

Nissan i Honest Motors Ltd. zaprezentowały dziś nowego Nissana JUKE Turbo w Hongkongu na Festival Walk, Kowloon Tong. Oferując to samo słynne poczucie stylu i zabawy, a jednocześnie wyposażony w kolekcję zaawansowanych technologii wspomagania jazdy i lepszą kontrolę jazdy, Nissan JUKE Turbo nowej generacji na nowo definiuje segment kompaktowych crossoverów.

Ponad 1,5 miliona egzemplarzy sprzedanych na całym świecie od wprowadzenia na rynek w 2010 r. Nissan JUKE pierwszej generacji cieszy się renomą wśród klientów dzięki swojemu wyjątkowemu projektowi, tworząc nową niszę kompaktowych SUV-ów crossoverów, którą od tego czasu szeroko kopiowano. Łącząc odważny i niepowtarzalny design, stylowe wnętrze, zaawansowane wspomaganie jazdy, mocny, ale bardziej wydajny silnik, nowy Nissan JUKE Turbo został stworzony z myślą o kierowcach, którzy cenią design, technologię i osiągi.

„Zupełnie nowy Nissan JUKE Turbo ma silny indywidualny charakter dzięki śmiałemu designowi i wysokiej personalizacji. Wraz ze wspaniałym nowym silnikiem turbo z lepszą wydajnością, unikatową w swojej klasie technologią wspomagania jazdy, która pozwala nowym właścicielom JUKE Turbo mieć własną kontrolę nad stylem, technologią i preferencjami jazdy ”- powiedział Ray Cheung, dyrektor sprzedaży w Honest Motors Ltd. - Nissan Hong Kong.



Nowy kompaktowy SUV Volkswagena nazywać się będzie Taos
Wiadomości | 18.09.20

Nowy kompaktowy SUV Volkswagena nazywać się będzie Taos

Taos SUV zaprojektowany specjalnie dla regionu Ameryki Północnej, a jego nazwa została wybrana tak, aby spodobała się amerykańskim klientom

KIA zaprezentowała nowe logo
Wiadomości | 10.01.21

KIA zaprezentowała nowe logo

Wideo z premiery. Nowe logo zawiera elementy symetrii, rytmu i wznoszące linie, które symbolizują rozwój marki z myślą o klientach.

Najstarsza marka motoryzacyjna na świecie zmienia logo
Wiadomości | 25.02.21

Najstarsza marka motoryzacyjna na świecie zmienia logo

25 lutego 2021 roku PEUGEOT zaprezentował swoje nowe logo: herb ozdobiony wspaniałą głową lwa.