Toyota prezentuje drugą generację elektrycznej Toyoty Mirai zasilanej wodorem oczyszczającej powietrze (Fuel Cell Electric Vehicle FCEV)
Zupełnie nowy zestaw ogniw paliwowych o 42% lżejszy niż w Mirai pierwszej generacji. Nowa platforma GA-L oraz przeprojektowany napęd umożliwiły montaż trzeciego zbiornika paliwa, co m.in. przyczyniło się do zwiększenia zasięgu auta na jednym tankowaniu o 30% do około 650 km. Łatwe tankowanie trwające do 5 minut. Mirai zyskał na atrakcyjności za sprawą budzącej emocje stylistyki i świetnych właściwości jezdnych, które stanowią równie silny rynkowy atut jak bezemisyjność i nowoczesne technologie.
Wodór to optymalny nośnik energii. Ma potencjał, by przyspieszyć dekarbonizację transportu, nie tylko drogowego, lecz także kolejowego, morskiego i lotniczego. Może stanowić atrakcyjne źródło i magazyn energii dla przemysłu, biznesu i prywatnych domów. Można go produkować, transportować i dostarczać tam, gdzie jest potrzebny.
Mirai nowej generacji wynosi na wyższy poziom technologię elektrycznego napędu zasilanego wodorem. Wraz z jego premierą klienci zyskują atrakcyjny stylistycznie, oczyszczający powietrze samochód o dynamicznym napędzie i świetnych właściwościach jezdnych. Całkowicie przebudowany zestaw ogniw paliwowych, inteligentne rozłożenie elementów na platformie oraz opływowe nadwozie o niskim współczynniku oporu powietrza składają się na to, że nowy Mirai zużywa o 10% mniej paliwa od poprzednika, a jego zasięg wzrósł do około 650 km. Samochód nie emituje podczas jazdy żadnych spalin, a jedynie czystą parę wodną, oczyszczając powietrze.
Toyota planuje w krótkim czasie 10-krotnie zwiększyć sprzedaż zestawów ogniw paliwowych. Większa sprzedaż Mirai będzie wynikiem lepszych osiągów i większej atrakcyjności nowego modelu, a także o około 20% niższej ceny w porównaniu do poprzedniej generacji.
Programu dostosowywania Maserati Fuoriserie, który pozwala klientom tworzyć własne Maserati, dostosowane do ich unikalnych gustów.
Światowy bestseller ustanawia kolejny nowy rekord: wiosną 2020 roku Volkswagen Tiguan przekroczył barierę produkcyjną wynoszącą sześć milionów sztuk. Tylko w 2019 r. Wyprodukowano 910 926 sztuk SUV-a. To sprawia, że Tiguan jest najlepiej sprzedającym się samochodem marki i grupy Volkswagen. Wszechstronny pojazd można kupić w 80% wszystkich krajów na ziemi. Jest to najbardziej udany SUV na rynku w Europie. Tiguan jest jednym z trzech najpopularniejszych sportowych pojazdów użytkowych na świecie. Volkswagen produkuje najlepiej sprzedający się model w czterech strefach czasowych na trzech kontynentach.
Cenowa karuzela w branży motoryzacyjnej dopiero się rozkręca, ponieważ zmiany w mandatach czy cenach samochodów to nie wszystko. Modyfikacje mogą czekać kierowców również w zakresie cen OC.