W blokach startowych stoi pierwsze sportowe Porsche 911 z napędem hybrydowym. Po szeroko zakrojonym programie rozwoju i testów nowe 911 z napędem hybrydowym jest gotowe do produkcji seryjnej.
„Po raz pierwszy w 61-letniej historii naszej ikony instalujemy hybrydowy układ napędowy w drogowym 911. Ta innowacyjna hybryda o wysokich osiągach sprawia, że 911 jest jeszcze bardziej dynamiczna” – mówi Frank Moser, wiceprezes linii modeli 911 i 718. „ Podczas prac rozwojowych nie pozostawiliśmy niczego przypadkowi i testowaliśmy nowe 911 w najróżniejszych warunkach na całym świecie. Od przenikliwego zimna po palący upał, jak to miało miejsce podczas końcowych etapów testów w Dubaju. Niezależnie od tego, czy przy dużym obciążeniu układu napędowego, w wymagających warunkach na przełęczach górskich, czy w miejskim ruchu ulicznym, nowe 911 z łatwością poradziło sobie nawet z najtrudniejszymi wyzwaniami. W sumie nasi inżynierowie i kierowcy testowi przejechali w fazie rozwojowej ponad pięć milionów kilometrów”. Frank Moser, wiceprezes Model Line 911 i 718, Porsche AG
Szybszy od swojego poprzednika na torze Nürburgring o 8,7 sekundy
Testowanie i dostrajanie na torze Nürburgring Nordschleife zawsze miało szczególne znaczenie podczas opracowywania 911. W trakcie testów wydajności ambasador marki Porsche, Jörg Bergmeister, pokonał okrążenie toru w czasie 7:16,934 minuty, czyli o 8,7 sekundy szybciej niż odpowiednia wersja poprzedniego modelu. Samochód testowy był wyposażony w standardowe opony drogowe oraz zestaw aerodynamiczny ze stałym tylnym spojlerem, który jest dostępny jako opcja już od kilku generacji modeli i który zapewnia większy docisk przy dużych prędkościach.
Podczas Monterey Car Week amerykański producent samochodów marka Lincoln pokaże jedyny w swoim rodzaju futurystyczny concept car.
Wkrótce premiera pierwszego modelu GT opartego na najnowszej generacji Porsche 911. Wideo.
Wyposażony w zupełnie nową 8-biegową mokrą dwusprzęgłową skrzynię biegów (N DCT), nowy Veloster N został zaprojektowany i skonstruowany tak, aby zapewniać radość podczas jazdy. Hyundai opracował skrzynię biegów N DCT, by zapewnić wrażenia, jak w przypadku manualnej skrzyni biegów oraz wygodę automatycznej skrzyni biegów. Dzięki N DCT nowy Veloster N może przyspieszyć od 0 do 100 km / h w 5,6 sekundy czyli o 0,5 sekundy szybciej niż odpowiednik ze skrzynią manualną. Skrzynia N DCT jest wyposażona w elektroniczne siłowniki, które sterują dwoma sprzęgłami, zapewniając komfort, poprawę oszczędności paliwa i, co najważniejsze, przyjemność z jazdy. W przeciwieństwie do przekładni dwusprzęgłowej z suchymi sprzęgłami, N DCT wykorzystuje olej, który znacznie poprawia wydajność smarowania i chłodzenia, co pozwala na przeniesienie większego momentu obrotowego.