Elektryczna hybryda GT o mocy 619 KM z czterema układami napędowymi w obudowie z włókna węglowego.
Elektryczna hybryda GT o mocy 619 KM wytwarzanych w czterech układach napędowych zapewnia niesamowitą wydajność w obudowie z włókna węglowego.
Polestar 1 charakteryzuje się wyrazistym designem i najnowocześniejszą technologią, o mocy 619 koni mechanicznych i 738 funtów na stopę. momentu obrotowego dostępnego z hybrydowego układu napędowego. Z etosem przede wszystkim elektrycznym, GT ma dwa silniki elektryczne na tylnej osi, uzupełnione o 2,0-litrowy silnik benzynowy z doładowaniem i turbodoładowaniem oraz zintegrowany z przodu generator rozruchowy.
Korpus z włókna węglowego, 6-tłoczkowe hamulce Akebono i regulowane amortyzatory Öhlins sprawiają, że jazda Polestar 1 staje się wysoce dostrojonym doznaniem sensorycznym, a dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak mechaniczne wektorowanie momentu obrotowego, wiernie reprezentuje rolę Polestar jako gwiazdy przewodniej dla rozwoju technologii .
Dzięki pojemności akumulatora 34 kWh Polestar 1 nadal może pochwalić się najdłuższym zasięgiem w pełni elektrycznym ze wszystkich hybryd - 60 mil - co sprawia, że ??można go używać w codziennych sytuacjach jako pojazd wyłącznie elektryczny.
Z klasycznym miękkim dachem i sportowym charakterem jako samochód 2+2 i po raz pierwszy przenosi moc na drogę dzięki napędowi na wszystkie koła. Wideo premiera.
Kia Europe ujawniła pierwsze oficjalne szkice zupełnie nowego Sportage na rynek europejski. Najpopularniejszy SUV marki zaprojektowany specjalnie dla europejskich klientów.
Lotus Cars, producent samochodów sportowych i hipersamochodów z siedzibą w Wielkiej Brytanii podał datę prezentacji szczegółów dotyczących modelu Eletre.