To w 100% elektryczny samochód koncepcyjny, który jest pierwszym modelem nowej ery Lancii, z charakterystycznymi elementami, które można będzie znaleźć w przyszłych modelach marki.
„Lancia Concept to manifest marki na następne dziesięć lat” - powiedział Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia. „To w 100% elektryczny samochód koncepcyjny, który stanowi ewolucję Lancii Pu+Ra Zero, trójwymiarowej rzeźby zaprezentowanej w listopadzie ubiegłego roku podczas Lancia Design Day. Koncept ten jest pierwszym samochodem nowej ery Lancii, z charakterystycznymi elementami, które można będzie znaleźć w przyszłych modelach, a odnoszących się do designu, zrównoważonego rozwoju, technologii i elektryfikacji. Lancia Concept zostanie zaprezentowana podczas konferencji prasowej „Emozione Pu+Ra”, która odbędzie się 15 kwietnia i jestem pewien, że zrobi wrażenie na miłośnikach marki Lancia z całego świata.”
Lancia Concept oferuje innowacyjny kolisty dach, który zapewnia panoramiczny widok, maksymalnie wykorzystując naturalne światło słoneczne. Ten elegancki i stylowy element nawiązuje do prostych i geometrycznych kształtów charakterystycznych dla designu Lancii i doskonale komponuje się ze zmysłową linią boczną.
Z tyłu, Lancia Concept posiada kultowe okrągłe tylne światła nawiązujące do najbardziej radykalnego ducha marki i legendarnej Lancii Stratos. Nowy napis Lancia umieszczony pomiędzy tylnymi światłami jest wykonany oryginalną i charakterystyczną czcionką inspirowaną światem mody.
Na tylnej szybie, poziome listwy interpretują w nowoczesny sposób słynną, chroniącą przed słońcem, strukturę inspirowaną wenecką żaluzją modelu Lancia Beta HPE z lat 70-tych. W ten sposób odtworzono przytulny, domowy nastrój charakterystyczny dla włoskich salonów, teraz dodatkowo podkreślony przez duże okna.
Wgląd w nadchodzącą rodzinę pojazdów, która stanie u progu marki, na poziomie zbliżonym do produkcyjnego. Przedstawia wizję firmy mającą na celu podniesienie poziomu tej ważnej klasy pojazdów.
Kia Europe ujawniła pierwsze oficjalne szkice zupełnie nowego Sportage na rynek europejski. Najpopularniejszy SUV marki zaprojektowany specjalnie dla europejskich klientów.
Peugeot nowej ery oferuje kocią postawę i niepowtarzalny urok, doskonałość inżynieryjną skoncentrowaną na wydajności i inteligentnej elektryfikacji.