To w 100% elektryczny samochód koncepcyjny, który jest pierwszym modelem nowej ery Lancii, z charakterystycznymi elementami, które można będzie znaleźć w przyszłych modelach marki.
„Lancia Concept to manifest marki na następne dziesięć lat” - powiedział Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia. „To w 100% elektryczny samochód koncepcyjny, który stanowi ewolucję Lancii Pu+Ra Zero, trójwymiarowej rzeźby zaprezentowanej w listopadzie ubiegłego roku podczas Lancia Design Day. Koncept ten jest pierwszym samochodem nowej ery Lancii, z charakterystycznymi elementami, które można będzie znaleźć w przyszłych modelach, a odnoszących się do designu, zrównoważonego rozwoju, technologii i elektryfikacji. Lancia Concept zostanie zaprezentowana podczas konferencji prasowej „Emozione Pu+Ra”, która odbędzie się 15 kwietnia i jestem pewien, że zrobi wrażenie na miłośnikach marki Lancia z całego świata.”
Lancia Concept oferuje innowacyjny kolisty dach, który zapewnia panoramiczny widok, maksymalnie wykorzystując naturalne światło słoneczne. Ten elegancki i stylowy element nawiązuje do prostych i geometrycznych kształtów charakterystycznych dla designu Lancii i doskonale komponuje się ze zmysłową linią boczną.
Z tyłu, Lancia Concept posiada kultowe okrągłe tylne światła nawiązujące do najbardziej radykalnego ducha marki i legendarnej Lancii Stratos. Nowy napis Lancia umieszczony pomiędzy tylnymi światłami jest wykonany oryginalną i charakterystyczną czcionką inspirowaną światem mody.
Na tylnej szybie, poziome listwy interpretują w nowoczesny sposób słynną, chroniącą przed słońcem, strukturę inspirowaną wenecką żaluzją modelu Lancia Beta HPE z lat 70-tych. W ten sposób odtworzono przytulny, domowy nastrój charakterystyczny dla włoskich salonów, teraz dodatkowo podkreślony przez duże okna.
Skoda uchyla rąbka tajemnicy prezentując zarysy następców swojego flagowego modelu Superb (wersje liftback i kombi) oraz topowego SUV-a Kodiaq.
Z toru na drogę przybywa nowe dzieło Automobili Lamborghini.
Cyfrowe wycieczki na żywo będą dostępne w tę niedzielę na Instagramie @ porsche.museum. Dzięki temu fani mogą brać udział z dowolnego miejsca na świecie i przekonać się, w jaki sposób Porsche przenosi pomysły i wartości swojej marki z przeszłości w przyszłość.