Premiery | 14.09.23

PEUGEOT zastępuje swój bestseller całkowicie nowym elektrycznym SUV-em typu fastback: E-3008

Do 2025 roku PEUGEOT będzie oferował najszerszą gamę samochodów elektrycznych spośród wszystkich marek w Europie.

PEUGEOT przeobraził model E-3008 – przeniósł na zupełnie nowy poziom jego styl, a także przyjemność z prowadzenia i parametry napędu elektrycznego.


Obecny PEUGEOT 3008 to bestseller, który w ciągu ostatnich 7 lat oczarował ponad 1 320 000 klientów w 130 krajach. PEUGEOT planuje zaoferować już w 2025 roku pełną gamę pojazdów elektrycznych, a do roku 2030 100% samochodów tej marki sprzedawanych w Europie będzie napędzanych energią elektryczną. Wraz z premierą nowego modelu E-3008, PEUGEOT wkracza w nową erę.

 

PEUGEOT E-3008 to pierwszy model oparty na nowej platformie Stellantis – STLA Medium, która przenosi markę na wyższy poziom. Ta innowacyjna platforma została zaprojektowana, tak aby oferować najlepsze w swojej klasie parametry w zakresie tych kryteriów, które są najistotniejsze dla klientów: zasięg (do 700 km*), czas ładowania (30 minut), przyjemność z prowadzenia, osiągi, wydajność oraz zintegrowane usługi i funkcje (planowanie podróży, inteligentne ładowanie, Vehicle to load i aktualizacje Over The Air).

 

PEUGEOT E-3008 „Next-Level” będzie produkowany wyłącznie w fabryce w Sochaux we Francji i wejdzie do sprzedaży od lutego 2024 roku.

 

Oferta będzie obejmować dwie opcje wyposażenia: Allure i GT, z trzema pakietami opcji dodatkowych, aby uprościć wybór, oraz trzema całkowicie elektrycznymi układami napędowymi (210 KM, 230 KM Long Range i 320 KM Dual Motor z napędem na 4 koła). Na niektórych rynkach dostępne będą również hybrydowe układy napędowe.



Dacia pokazała jak nakręcić spot reklamowy samochodu w mieszkaniu
Wiadomości | 15.06.20

Dacia pokazała jak nakręcić spot reklamowy samochodu w mieszkaniu

Tam, gdzie wiele marek samochodowych mogło się narazić na pomysł stworzenia reklamy bez pełnej ekipy produkcyjnej, zatrudnionych aktorów i budżetu, Dacia dostrzegła możliwość zastosowania tego samego inteligentnego myślenia, które wykorzystuje w swojej wydajnej inżynierii i alternatywnym modelu biznesowym, aby stworzyć reklamę czasy.

Hołd McLarena dla ponadczasowego projektu Gulf
MotorSport | 16.05.21

Hołd McLarena dla ponadczasowego projektu Gulf

Na cały weekend wyścigowy Grand Prix Monako zespół McLaren Racing będzie się prezentował w niebieskich barwach Gulf wraz z pomarańczowym paskiem.

Nowa Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio MY20
Premiery | 05.05.20

Nowa Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio MY20

7 Maja 2020 zadebiutują dwa modele ze stajni Alfa Romeo. Nowa Alfa Romeo Giulia oraz Stelvio Quadrifoglio. Oficjalna prezentacja odbędzie się pod hasłem " The Power of Confidence". Zapraszamy na prezentację online