Oczekiwanie zakończone ID.3 First Edition do odbioru na początku września
Premiera limitowanej edycji 30 tysięcy sztuk Volkswagena ID.3 nadchodzi wielkimi krokami. W ramach podziękowania za lojalność wobec marki, Volkswagen oferuje specjalne rozwiązanie wszystkim osobom które zarezerwowały możliwość zakupu ID.3 w wersji 1ST, chcącym odebrać swój samochód już we wrześniu.
Pierwsza edycja ID.3 ma większy akumulator 58 kWh, który napędzany jest silnikiem elektrycznym na tylnej osi. Generuje 150 kW i zapewnia maksymalny moment obrotowy 310 niutonów, dzięki czemu ID.3 może przyspieszyć do 60 km / hw 3,4 sekundy. z jednym biegiem - przyjemność z jazdy gwarantowana.
Podstawowa wersja ID.3 1. kosztuje w Niemczech poniżej 40 000 EUR i obejmuje system nawigacji, radio cyfrowe DAB +, klimatyzację „Air Care Climatronic” z 2-strefową klimatyzacją, ogrzewaniem foteli i ogrzewaniem kierownicy, podłokietnikami w z przodu, szybkie ładowanie prądem stałym o mocy 100 kW (prąd stały) lub prąd przemienny o mocy 11 kW (prąd przemienny) i 18-calowe felgi aluminiowe. Standardowe funkcje obejmują „Light Assist”, naturalną kontrolę głosu i „ID. światło ”we wnętrzu i wiele innych.
ID.3 1st Plus (w cenie poniżej 46 000 EUR) dodatkowo zawiera system kamery cofania oraz system bezkluczykowego dostępu i blokady „Keyless Advanced”. Wnętrze pojazdu ID.3 1st Plus obejmuje również konsolę środkową z dwoma dodatkowymi złączami USB-C z tyłu. Częścią wyposażenia zewnętrznego są przyciemnione szyby, zewnętrzny pakiet „Style” w kolorze srebrnym, tylne tylne światła LED z dynamicznym kierunkowskazem i 19-calowe felgi aluminiowe.
Najwyższa wersja, ID.3 1st Max za mniej niż 50 000 euro, zawiera również wyświetlacz head-up rzeczywistości rozszerzonej (AR), dwa dodatkowe głośniki, duży panoramiczny dach oraz 20-calowe felgi aluminiowe . Uzupełnieniem tego zakresu wyposażenia jest asystent kierowcy „Asystent podróży”, w tym asystent zmiany pasa ruchu „Asystent boczny” i „Asystent awaryjny”, a także funkcja telefoniczna „Komfort” z ładowaniem indukcyjnym. Wygodne fotele, w tym elektrycznie regulowane przednie fotele z funkcją masażu, uzupełniają zakres wyposażenia ID.3 1st Max.
Jeszcze przed finałem na torze Hockenheimring jest pewne, że mistrz DTM 2020 będzie jeździł Audi RS 5 DTM. René Rast, Nico Müller i Robin Frijns będą walczyć o ostatni tytuł mistrzowski w erze klasy 1 popularnej serii wyścigowej.
Hyundai Motorsport Customer Racing ujawnił i20 N Rally2, nowy samochód rajdowy przeznaczony dla prywatnych zespołów i kierowców biorących udział w międzynarodowych, krajowych i regionalnych seriach rajdowych.