Wiadomości | 22.06.22

Nowy PEUGEOT 408 pierwszy tak dynamiczny fastback w historii marki

Peugeot nowej ery oferuje kocią postawę i niepowtarzalny urok, doskonałość inżynieryjną skoncentrowaną na wydajności i inteligentnej elektryfikacji.


Nowy PEUGEOT 408 pierwszy tak dynamiczny fastback w historii marki

Nowy PEUGEOT 408 jest nieoczekiwany, ponieważ jest inny. Jest pierwszym tego typu, zarówno w historii samej Marki, jak i na rynku motoryzacyjnym jako całości. Wraz z nowym 408 PEUGEOT demonstruje kreatywność swoich zespołów, oferując nową sylwetkę fastback w czołówce segmentu C. Peugeot nowej ery oferuje kocią postawę i niepowtarzalny urok, doskonałość inżynieryjną skoncentrowaną na wydajności i inteligentnej elektryfikacji, a także emocje dostarczane przez najnowocześniejsze technologie, które zapewniają przyjemność z jazdy i instynktowną obsługę.

 

PEUGEOT 408 wyróżnia się przede wszystkim dynamiczną sylwetką typu fastback i niepowtarzalnym stylem, ale także stopniem, w jakim przełamuje schematy. Jego kocia postawa jest typowa dla modeli marki. Jego linie są ostre, grill jest w tym samym kolorze co karoseria, aby idealnie komponował się z przodem, i dumnie szczyci się nowym emblematem PEUGEOT z głową lwa. Odwrócone wycięcie w tylnym zderzaku jest nieoczekiwane, jednocześnie nadając profilowi mocny wygląd. Nowy PEUGEOT 408 jest solidnie osadzony na kołach o średnicy 720 mm, a kultowe 20-calowe felgi mają przełomową, geometryczną konstrukcję. Z przodu sygnatura świetlna w kształcie kłów doskonale integruje 408 z rodziną PEUGEOT, podobnie jak światła LED z trzema pazurami z tyłu.


Przy długości 4,69 m, przy rozstawie osi wynoszącym 2,79 m, nowy PEUGEOT 408 ma wyjątkowo przestronny drugi rząd i 188 mm miejsca na nogi. Bagażnik jest również pojemny, ma pojemność 536 litrów, którą można zwiększyć do 1611 litrów po złożeniu tylnych siedzeń. Nowy PEUGEOT 408 ma 1,48 m wysokości i smukłą sylwetkę. Poprawia to wydajność aerodynamiczną.


Zarówno dla kierowcy, jak i dla pasażerów, PEUGEOT 408 oferuje najnowszą generację PEUGEOT i-Cockpit, natychmiast rozpoznawalną dzięki kompaktowej kierownicy, która zapewnia przyjemność z jazdy i kontrolowaną zwinność.

W kokpicie nacisk kładzie się na jakość i łączność, a najnowsze technologie sprawiają, że jazda i podróżowanie są bardziej intuicyjne i satysfakcjonujące.


Zasilane przez 6 kamer i 9 radarów systemy wspomagania kierowcy zapewniają spokój i bezpieczeństwo. Zawierają:

Adaptacyjny tempomat z funkcją Stop and Go,
Night Vision, który ostrzega przed zwierzętami, pieszymi lub rowerzystami, zanim pojawią się na światłach drogowych,
Monitorowanie martwego pola dalekiego zasięgu (75 metrów),
Rear Traffic Alert, który ostrzega o potencjalnym zagrożeniu podczas cofania.

Gama silników napędzających PEUGEOT 408 obejmuje dwie ładowalne wersje hybrydowe o mocy 180 i 225 KM oraz wersję benzynową 130 KM. Wszystkie trzy są połączone z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów EAT8. W pełni elektryczna wersja pojawi się kilka miesięcy później.


Wydajność była kluczowym zagadnieniem dla projektantów PEUGEOT 408, ponieważ połączenie wysiłków w zakresie aerodynamiki, redukcji masy (z 1396 kg) i niskoemisyjnych silników oznacza, że pojazd może teraz pochwalić się wyjątkowo niskim średnim zużyciem energii (w ramach homologacji), zarówno dla hybryd, jak i 130-konnej wersji benzynowej.


Nowy PEUGEOT 408 pojawi się na rynku na początku 2023 roku. Samochód z ambicjami na skalę światową, będzie produkowany najpierw w Mulhouse we Francji na rynek europejski, a wkrótce potem w fabryce w Chengdu w Chinach. na rynek lokalny.



Ruszyła wymiana fotoradarów
Wiadomości | 30.03.23

Ruszyła wymiana fotoradarów

Sprawdź interaktywną mapę fotoradarów, które mogą teraz pracować w trudnych warunkach pogodowych, automatycznie zidentyfikują rodzaj pojazdu oraz pracują na kilku pasach ruchu jednocześnie.

BMW prezentuje w Las Vegas BMW i Vision Dee
Wiadomości | 07.01.23

BMW prezentuje w Las Vegas BMW i Vision Dee

BMW i Vision Dee to futurystyczna limuzyna klasy średniej w nowym, minimalistycznym języku stylistycznym. „Dee” oznacza Digital Emotional Experience.

Pierwszy w historii zelektryfikowany Chevrolet Corvette E-Ray z napędem na wszystkie koła
Premiery | 17.01.23

Pierwszy w historii zelektryfikowany Chevrolet Corvette E-Ray z napędem na wszystkie koła

Dokładnie 70 lat po debiucie Corvette, Chevrolet powraca z zelektryfikowanym układem napędowym i potężnym 6,2-litrowym silnikiem V-8.