Premiera najlepiej sprzedającego się kompaktowego modelu marki jest już za kilka tygodni. Tymczasem teraz nowa Astra jest na finiszu testowego maratonu.
Prace nad całkowicie nowym Oplem Astrą idą zgodne z planami, a premiera 11. generacji najlepiej sprzedającego się kompaktowego modelu marki jest już za kilka tygodni. Początkowo stworzony – jak wszystkie nowoczesne samochody – przy pomocy projektowania wspomaganego komputerowo, od zeszłej zimy nowy model przechodzi końcowe testy, dostrajanie i walidację w rzeczywistych warunkach. Teraz Astra wjeżdża na finiszową prostą prawdziwego testowego maratonu.
Inżynierowie Opla zabrali prototypy i pojazdy rozwojowe daleko na północ, aby przetestować nowy model na oblodzonych drogach i w mroźnym powietrzu szwedzkiej Laponii. Bliżej domu krążyli po torach testowych w Centrum Testowym w Dudenhofen, a ostatnio przeprowadzali jazdy sprawdzające na drogach publicznych w regionie Ren-Men. W tym samym czasie zupełnie nowa Astra przechodziła ostatnie testy w laboratorium EMC w Rüsselsheim (Kompatybilność Elektromagnetyczna) przed otrzymaniem zatwierdzenia typu do wprowadzenia na rynek.
Wraz z nową Astrą Opel demonstruje niemiecką precyzję w każdym szczególe i bezpośrednio celuje w najgorętszy punkt rynku kompaktowego. Czysta i odważna stylistyka, najlepsze technologie i ekscytująca gama układów napędowych – w tym hybrydowy napęd elektryczny typu plug-in – uczynią z niego punkt odniesienia w swojej klasie.
Odliczanie zakończy się 5 kwietnia, kiedy zwycięzcy zostaną ogłoszeni na żywo podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Nowym Jorku 2023
Najmocniejszy Ford F-150 Raptor w historii, wyposażony w nowy 5,2-litrowy doładowany silnik V8, który rozwija moc 700 KM dla jeszcze bardziej ekstremalnej jazdy w terenie.
Off-Road po mistrzowsku. Niesamowite wideo prezentuje możliwości jazdy w terenie specjalnie dostosowanych pojazdów podczas wyścigów po pustyni.