Premiera najlepiej sprzedającego się kompaktowego modelu marki jest już za kilka tygodni. Tymczasem teraz nowa Astra jest na finiszu testowego maratonu.
Prace nad całkowicie nowym Oplem Astrą idą zgodne z planami, a premiera 11. generacji najlepiej sprzedającego się kompaktowego modelu marki jest już za kilka tygodni. Początkowo stworzony – jak wszystkie nowoczesne samochody – przy pomocy projektowania wspomaganego komputerowo, od zeszłej zimy nowy model przechodzi końcowe testy, dostrajanie i walidację w rzeczywistych warunkach. Teraz Astra wjeżdża na finiszową prostą prawdziwego testowego maratonu.
Inżynierowie Opla zabrali prototypy i pojazdy rozwojowe daleko na północ, aby przetestować nowy model na oblodzonych drogach i w mroźnym powietrzu szwedzkiej Laponii. Bliżej domu krążyli po torach testowych w Centrum Testowym w Dudenhofen, a ostatnio przeprowadzali jazdy sprawdzające na drogach publicznych w regionie Ren-Men. W tym samym czasie zupełnie nowa Astra przechodziła ostatnie testy w laboratorium EMC w Rüsselsheim (Kompatybilność Elektromagnetyczna) przed otrzymaniem zatwierdzenia typu do wprowadzenia na rynek.
Wraz z nową Astrą Opel demonstruje niemiecką precyzję w każdym szczególe i bezpośrednio celuje w najgorętszy punkt rynku kompaktowego. Czysta i odważna stylistyka, najlepsze technologie i ekscytująca gama układów napędowych – w tym hybrydowy napęd elektryczny typu plug-in – uczynią z niego punkt odniesienia w swojej klasie.
Hyundai Motorsport Customer Racing ujawnił i20 N Rally2, nowy samochód rajdowy przeznaczony dla prywatnych zespołów i kierowców biorących udział w międzynarodowych, krajowych i regionalnych seriach rajdowych.
Święto Maserati od A do Z. Marka weszła w nowy etap swojej historii, kierując się śmiałością wpisaną w jej DNA. Święto przeszłości i spojrzenie w przyszłość łączą się. Wideo
Automobili Lamborghini pokazało nowy model z napędem na tylne koła, wykorzystując po raz pierwszy rzeczywistość rozszerzoną (AR) na swojej oficjalnej stronie internetowej. Nowy model V10 z napędem na tylne koła oraz specjalnie dostrojonym systemem kontroli trakcji Performance (P-TCS). Dach w górę lub w dół, codzienna jazda i wysoka wydajność towarzyszą niepowtarzalnym dźwiękom wolnossącej jednostki V10, zapewniającej taką samą moc 610 KM (449 kW) i moment obrotowy 560 Nm jak w wersji coupé. Z przyspieszeniem 0-100 km / h zaledwie 3,5 sekundy i maksymalną prędkością 324 km/h.