Premiera najlepiej sprzedającego się kompaktowego modelu marki jest już za kilka tygodni. Tymczasem teraz nowa Astra jest na finiszu testowego maratonu.
Prace nad całkowicie nowym Oplem Astrą idą zgodne z planami, a premiera 11. generacji najlepiej sprzedającego się kompaktowego modelu marki jest już za kilka tygodni. Początkowo stworzony – jak wszystkie nowoczesne samochody – przy pomocy projektowania wspomaganego komputerowo, od zeszłej zimy nowy model przechodzi końcowe testy, dostrajanie i walidację w rzeczywistych warunkach. Teraz Astra wjeżdża na finiszową prostą prawdziwego testowego maratonu.
Inżynierowie Opla zabrali prototypy i pojazdy rozwojowe daleko na północ, aby przetestować nowy model na oblodzonych drogach i w mroźnym powietrzu szwedzkiej Laponii. Bliżej domu krążyli po torach testowych w Centrum Testowym w Dudenhofen, a ostatnio przeprowadzali jazdy sprawdzające na drogach publicznych w regionie Ren-Men. W tym samym czasie zupełnie nowa Astra przechodziła ostatnie testy w laboratorium EMC w Rüsselsheim (Kompatybilność Elektromagnetyczna) przed otrzymaniem zatwierdzenia typu do wprowadzenia na rynek.
Wraz z nową Astrą Opel demonstruje niemiecką precyzję w każdym szczególe i bezpośrednio celuje w najgorętszy punkt rynku kompaktowego. Czysta i odważna stylistyka, najlepsze technologie i ekscytująca gama układów napędowych – w tym hybrydowy napęd elektryczny typu plug-in – uczynią z niego punkt odniesienia w swojej klasie.
Rimac Group, producent hipersamochodów elektrycznych, pokazał postęp prac przy budowie globalnej siedziby firmy o wartości 200 milionów euro.
Większa i bardziej zaawansowana SKODA FABIA. Czwarta generacja tego modelu wygląda wyjątkowo dynamicznie i emocjonalnie. Zobacz wideo z premiery.
Marka zdecydowanie i w innowacyjny sposób dąży do pełnej elektryfikacji samochodów. Zastępuje swój bestsellerowy model 3008 nowym, elektrycznym SUV-em z nadwoziem typu fastback.