Dziś cztery pierścienie prezentują nową generację Audi S3 Sportback i Audi S3 Limousine.
Ponad dwadzieścia lat temu, Audi po raz pierwszy pokazało model S3 i w ten sposób stworzyło nowy segment rynkowy – sportowych kompaktów klasy premium. Dziś cztery pierścienie prezentują nową generację Audi S3 Sportback i Audi S3 Limousine. Ich dwulitrowy motor 2.0 TFSI wytwarza 228 kW (310 KM) mocy i 400 Nm momentu obrotowego. Oba modele (S3 Sportback: średnie spalanie benzyny w l/100 km: 7,4; średnia emisja CO2 w g/km: 170 – 169; S3 Limousine: średnie spalanie benzyny w l/100 km: 7,3 – 7,2; średnia emisja CO2 w g/km: 166 – 165) od 0 do 100 km/h przyspieszają w 4,8 sekundy. Siedmiobiegowa, automatyczna skrzynia biegów S tronic, napęd na cztery koła quattro z inteligentnym sterowaniem i zawieszenie sportowe (opcjonalnie z kontrolą tłumienia), którym poszczycić się mogą tylko modele typu S, przekazują moc silnika bezpośrednio na drogę. Technologicznego charakteru nowych modeli S3 dopełnia cała gama najwyższej klasy rozwiązań, wśród których znaleźć można m.in. nową koncepcję obsługi, systemy infotainment i systemy wsparcia kierowcy.
Mocny silnik 2.0 TFSI – 228 kW (310 KM) mocy i 400 Nm momentu obrotowego
W standardzie siedmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów S tronic, typowe dla modeli typu S sportowe zawieszenie i napęd na cztery koła quattro
Kokpit skupiony na kierowcy – rozwiązanie rodem z modeli klasy wyższej
Edycja limitowana z nadwoziami w kolorach żółtym Python Yellow lub czerwonym Tango Red
Ford jest pierwszym producentem samochodów, wprowadzając zaawansowany system wspomagania kierowcy bez użycia rąk poziomu 2, pierwszy system tej marki zatwierdzony w Europie.
Limitowana edycja DBS 770 Ultimate do 499 egzemplarzy oznacza koniec obecnej produkcji flagowego modelu DBS, kultowego Super GT Astona Martina.
Stworzony ze świata gier wideo, model inspirowany militariami, jeden z najbardziej wyjątkowych SUV-ów zostanie po raz pierwszy pokazany na żywo.