Skrzynia dwusprzęgłowa N DCT w nowym Hyundaiu Veloster N
Wyposażony w zupełnie nową 8-biegową mokrą dwusprzęgłową skrzynię biegów (N DCT), nowy Veloster N został zaprojektowany i skonstruowany tak, aby zapewniać radość podczas jazdy. Hyundai opracował skrzynię biegów N DCT, by zapewnić wrażenia, jak w przypadku manualnej skrzyni biegów oraz wygodę automatycznej skrzyni biegów. Dzięki N DCT nowy Veloster N może przyspieszyć od 0 do 100 km / h w 5,6 sekundy czyli o 0,5 sekundy szybciej niż odpowiednik ze skrzynią manualną. Skrzynia N DCT jest wyposażona w elektroniczne siłowniki, które sterują dwoma sprzęgłami, zapewniając komfort, poprawę oszczędności paliwa i, co najważniejsze, przyjemność z jazdy. W przeciwieństwie do przekładni dwusprzęgłowej z suchymi sprzęgłami, N DCT wykorzystuje olej, który znacznie poprawia wydajność smarowania i chłodzenia, co pozwala na przeniesienie większego momentu obrotowego.
Zupełnie nowe BMW M3 G80
BMW M3 wchodzi w szóstą generacje modelu w 2020 roku. Pierwsze oficjalne zdjęcia nowego BMW M3 G80 zapewniają wyjątkowy wgląd w rozwój sedana o wysokich osiągach na najtrudniejszym torze testowym na świecie - Nordschleife na torze Nuerburgring. Wideo relacja
Jeep Commander pokazany w całości tuż przed oficjalną premierą
Brazylijski oddział marki zaprezentował najnowszy film, który po raz pierwszy pokazuje wnętrze i wygląd zewnętrzny premierowego samochodu.