Nissan i NISMO prezentują samochód wyścigowy Nissan Z GT500 dla serii Super GT
Wideo prezentacja. Nowy wyścigowiec weźmie udział w Super GT Series począwszy od sezonu 2022.
Nissan Motor Co., Ltd. i Nissan Motorsports International Co., Ltd. zaprezentowały dziś na torze Fuji International Speedway nowo zaprojektowany samochód wyścigowy Nissan Z GT500. Nowy wyścigowiec GT500 weźmie udział w Super GT Series począwszy od sezonu 2022.
Zgodnie z planem transformacji Nissan NEXT ogłoszonym w maju zeszłego roku, Nissan przekształca swoją działalność w celu zapewnienia najwyższej wartości marki. Częścią tych wysiłków jest wejście do wysoce konkurencyjnej serii Super GT z całkowicie nowym samochodem sportowym Nissan Z.
Nissan zawsze starał się dostarczać klientom ekscytacji poprzez innowacje. Na początku lat 70. jako nowicjusz w wyścigach samochodowych w Stanach Zjednoczonych Nissan odniósł proste zwycięstwa w SCCA C Production Series dzięki S30 240Z. W latach 90. Nissan odniósł wiele zwycięstw w serii IMSA z Z32 300ZX, a jego udział w serii JGTC/Super GT z Z33 w 2000 roku ostatecznie doprowadził do mistrzostwa serii.
Dyrektor operacyjny Nissana Ashwani Gupta powiedział: „Nissan Z GT500 symbolizuje ducha Nissana do podejmowania wyzwań i ożywiania emocji. Dzięki naszym wysiłkom wyścigowym nadal wprowadzamy innowacje w naszych samochodach i ścigamy się, aby wygrywać z taką samą odwagą, jaką wykazaliśmy się tak wiele razy na przestrzeni lat.
Prezes i dyrektor generalny NISMO Takao Katagiri powiedział: „Wchodzimy w serię 2022 Super GT z naszym zupełnie nowym samochodem Nissan Z GT500 i naszą ogromną pasją do sportów motorowych. Mamy nadzieję, że nasi fani nadal będą z pasją wspierać zespoły sportów motorowych Nissana i NISMO”.
Samochód koncepcyjny nigdy nie powinien być fantazją. Powinien być wynikiem badań i podejścia, które przenosi markę w przyszłość. DS AERO SPORT LOUNGE reprezentuje średnioterminową wizję DS Automobiles. Ujawnia koncepcje, które mogą być wprowadzone do następnych modeli.
Kia Motors prezentuje dziś Rio czwartej generacji po faceliftingu. Zmiany obejmują wiele obszarów, aby w konkurencyjnym segmencie B odświeżone Rio prezentowało się atrakcyjniej niż rywale.
Baojun RS-7, najnowszy członek marki z diamentowym logo. Dzięki wyborowi sześciu lub siedmiu miejsc zaspokoi zróżnicowane potrzeby rozwijających się rodzin i użytkowników biznesowych.