Wciągająca kontrola i holograficzny wyświetlacz w nowej wersji i-Cockpit z wbudowanym intuicyjnym systemem multimedialnym oraz z dostępem do internetu.
Nowy model PEUGEOT 308 uwodzi atrakcyjną stylistyką wysokiej klasy, a na jego masce po raz pierwszy pojawia się nowe logo marki. Optymalizacja całości konstrukcji pozwoliła powiększyć wnętrze, a jednocześnie okazała się korzystna dla dynamiki. Powstał samochód o mocnej tożsamości.
PEUGEOT i-Cockpit stanowi element DNA marki. Z każdą generacją wzbogaca się o nowe możliwości i modernizuje. W nowym PEUGEOT 308 ulepszono ergonomię, jakość, interfejs graficzny i technologię oraz wprowadzono nowy system multimedialny PEUGEOT i-Connect®.
W nową kompaktową kierownicę wbudowano czujniki, które wykrywają, czy kierowca trzyma ręce na kierownicy podczas korzystania z nowych systemów wspomagania prowadzenia. Kierownica ma ergonomiczny kształt i w opcji może być podgrzewana. Jest wyposażona we wszystkie przełączniki: radia, mediów, telefonu, systemów wspomagania prowadzenia.
Usytuowany na linii wzroku kierowcy zestaw zegarów, od wersji Active Pack jest wyposażony w 10” cyfrowy wyświetlacz, a w wersji GT – w wyświetlacz trójwymiarowy. Cyfrowy panel zegarów oferuje możliwość zmiany i personalizacji ustawień. Ma kilka trybów wyświetlania
(nawigacja online TomTom, radio/media, systemy wspomagania prowadzenia, , przepływ energii elektrycznej itd.), które można zmieniać za pomocą przycisku na przełączniku zespolonym.
Konstrukcja deski rozdzielczej wykorzystuje układ „high-vent”, z nawiewami umieszczonymi na wprost głów kierowcy i pasażera, i zapewnia im optymalny komfort. Taki układ deski rozdzielczej umożliwia również umieszczenie centralnego ekranu dotykowego o przekątnej 10”, dostępnego w standardzie, nieco poniżej poziomu panelu zegarów. Dzięki temu ekran, perfekcyjnie wbudowany w deskę rozdzielczą, jest bliżej ręki
kierowcy.
Bentley pokazał dziś szczegóły nowej Bentaygi - kompletnie luksusowego SUV-a oraz pierwszego samochodu wprowadzonego na rynek w ramach biznesplanu Beyond100 firmy Bentley. Dzięki temu, że od czasu premiery samochodu wyprodukowano ponad 20 000 Bentaygów - więcej niż którykolwiek z konkurentów - nowa Bentayga ma do tej pory zbudować niesamowitą historię sukcesu.
Wystawiony publicznie do sprzedaży na aukcji po raz pierwszy od 38 lat, Ferrari 330 LM / 250 GTO z 1962 roku, jedyne GTO Tipo 1962 w barwach Scuderia Ferrari.