Zupełnie nowy Mustang GTD na nowo zdefiniował znaczenie Mustanga dla osiągów. Nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż pod maską, gdzie doładowany 5,2-litrowy silnik V8 wytwarza moc 815 KM.
Certyfikowana moc i moment obrotowy, a także najnowocześniejsza aktywna aerodynamika Mustanga GTD, karbonowo-ceramiczne hamulce i wewnętrzne zawieszenie tylne z półaktywnymi amortyzatorami to kluczowe elementy, ponieważ Mustang GTD przygotowuje się do spełnienia obietnicy oficjalnego okrążenia toru Nürburgring w czasie poniżej siedmiu minut.
„Od pierwszego dnia skupialiśmy się na tym, aby Mustang GTD był pierwszym supersamochodem o światowej klasie osiągów i duszy Mustanga” — powiedział Greg Goodall, główny inżynier programu Mustang GTD. „Sercem GTD jest doładowany silnik V8 o pojemności 5,2 litra, który zapewnia więcej koni mechanicznych na litr niż Porsche 911 GT3 RS”.
Doładowany silnik V8 o pojemności 5,2 litra jest lepszy od poprzednich silników Mustanga, korzystając z pierwszego w historii Mustanga układu olejowego z suchą miską olejową, który pomaga utrzymać silnik w stanie nasmarowanym podczas pokonywania zakrętów.
Ten układ olejowy z suchą miską olejową umożliwia również nieznacznie podwyższoną maksymalną prędkość obrotową silnika do 7650 obr./min, o 100 obr./min w porównaniu z poprzednią maksymalną prędkością silnika V8 o pojemności 5,2 litra. Zmodyfikowany układ dolotowy i wydechowy, standardowy tytanowy układ wydechowy i mniejsze koło pasowe sprężarki pomagają osiągnąć moc znamionową silnika.
Poza mocą potrzebną do osiągnięcia maksymalnej prędkości 325 km/h, Mustang GTD jest również wyposażony w układ redukcji oporu, który może zmieniać kąt tylnego skrzydła i aktywować klapy pod przednią częścią samochodu, aby znaleźć dokładnie odpowiednią równowagę między przepływem powietrza dla prędkości a dociskiem dla przyczepności, w zależności od warunków jazdy.
Kontrowersyjny, szalenie wyglądający elektryczny pick-up będzie oferowany w trzech poziomach wyposażenia.
Elektryczna hybryda ma lekki korpus wykonany z polimeru wzmocnionego włóknem węglowym, dwa tylne silniki elektryczne z łączną mocą 619 KM.
Całkowicie nowe elektryczne Kangoo zadebiutuje na targach motoryzacyjnych w Lyonie a będzie sprzedawany w całej Europie od wiosny 2022 roku.