Eleganckie, wydajne i ewolucyjne: nowe Audi A3 Limousine. Nowe Audi A3 Limousine ma bardzo sportowy, a zarazem elegancki wygląd. W porównaniu z poprzednikiem, samochód jest teraz dłuższy szerszy i wyższy. Wpłynęło to na zwiększenie przestrzeni nad głową, gdzie równocześnie pozycja fotela kierowcy jest niższa oraz po bokach. Pojemność bagażnika 425 l. jest dokładnie taka sama jak w modelu poprzednim.
Systemy infotainment i systemy wsparcia kierowcy tej czterodrzwiowej, kompaktowej limuzyny są teraz w pełni scyfryzowane i działające w sieci. Kryjące się pod eleganckim nadwoziem nowe napędy i odpowiednio zestrojone zawieszenie zapewniają dynamiczne wrażenia i bardzo wydajne prowadzenie. Nowe Audi A3 Limousine na rynku pojawi się na początku lata 2020 r.
Emanująca mocą i elegancka: stylistyka zewnętrzna
Przód samochodu zdominowany jest przez dużą osłonę chłodnicy Singleframe z grillem z kratownicą w stylistyce plastra miodu. Po jej obu bokach umieszczono charakterystyczne reflektory. Ich zewnętrzne krawędzie tworzą trapezoidalne kąty zbiegające ku dołowi. W najbardziej rozbudowanej wersji wyposażonej w reflektory diodowe Matrix LED w kątach tych umieszczono nowe, cyfrowe światła do jazdy w dzień. Światła te składają się z matrycy pikseli zbudowanej z 15 diodowych segmentów, które mogą być indywidualnie uruchamiane i nadają poszczególnym wersjom A3 Limousine unikalnego charakteru.
W Audi A3 Sportback linia nadwozia biegnąca nad progami auta, tuż przed tylnym nadkolem wznosi się w kierunku tylnych świateł, akcentując w ten sposób krótki tył auta. W Limousine natomiast linia boczna ciągnie się aż po tylny zderzak. Podkreśla to długość pojazdu (Limousine jest o 15 cm dłuższe niż Sportback) i nadaje bokom eleganckiego wyglądu. Wklęsła powierzchnia poniżej linii ramion dodatkowo akcentuje progi i krawędzie. W takich miejscach dokładnie zaobserwować można grę świateł i cieni na powierzchniach. Linia dachu od słupka B dynamicznie opada – podobnie jak wygląda to w autach typu coupé – i kończy się efektownym spojlerem na klapie bagażnika. Spojler – opcjonalnie dostępny w wersji z carbonu – wizualnie akcentuje tył auta i podkreśla mocny wygląd czterodrzwiowej limuzyny.
Zupełnie nowy hybrydowy Ford Explorer Plug-In - z wydajnym napędem elektrycznym, 7-osobowy, komfortowy podczas jazdy w terenie jest teraz dostarczany klientom w całej Europie.
Ferrari 499P, które wygrało 24 Godziny Le Mans, czwartą rundę FIA WEC 2023, to samochód, który wprowadza na tor wiele technologii, reprezentujących najwyższy poziom branży motoryzacyjnej.
Wystawiony publicznie do sprzedaży na aukcji po raz pierwszy od 38 lat, Ferrari 330 LM / 250 GTO z 1962 roku, jedyne GTO Tipo 1962 w barwach Scuderia Ferrari.