Druga generacja sprzedającego się dotychczas na pięciu kontynentach modelu, została opracowana z myślą o europejskich kierowcach.
Nowe Mitsubishi ASX reprezentuje popularny w Europie segment B SUV, w którym rywalizował z sukcesem od debiutu w roku 2010, trafiając na naszym kontynencie do blisko 380 000 klientów. Druga generacja sprzedającego się dotychczas na pięciu kontynentach modelu, dostępna od marca w polskiej sieci dystrybucji, została opracowana z myślą o europejskich kierowcach i ich specyficznych potrzebach. Przejawia się to w liniach stylistycznych, obszernym wnętrzu z przemyślanymi rozwiązaniami, pozwalającymi na elastyczne kształtowanie przestrzeni pasażerskiej i bagażowej, z przesuwaną kanapą oraz w oszczędnych, przyjaznych środowisku układach napędowych i zaawansowanych systemach wspierających kierowcę podczas podróży. Samochód dba nie tylko o bezpieczeństwo, ale również o dobry nastrój pasażerów dzięki supernowoczesnym systemom komunikacji i rozrywki.
Nowy ASX odpowiada na zmieniające się potrzeby rynku, oferuje więcej w kwestii wyboru układów napędowych, ich zaawansowania, oszczędności i walorów ekologicznych. Kierowcy będą też usatysfakcjonowani wprowadzeniem najnowszych rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa biernego oraz aktywnego, dynamiki podwozia i funkcjonalności.
Volkswagen Taos, nowy SUV marki i pierwszy w całym regionie wyprodukowanego w Argentynie. Volkswagen Taos dołącza do ofensywy SUV-ów niemieckiej firmy na świecie. Segment SUV-ów jest najszybciej rozwijającym się segmentem w Ameryce Południowej.
Toyota po raz pierwszy prezentuje ten model, która podkreśla jego charakter prawdziwego SUV-a.
Produkcja ograniczona do zaledwie 20 egzemplarzy, wszystkie już przydzielone klientom na całym świecie.