Druga generacja sprzedającego się dotychczas na pięciu kontynentach modelu, została opracowana z myślą o europejskich kierowcach.
Nowe Mitsubishi ASX reprezentuje popularny w Europie segment B SUV, w którym rywalizował z sukcesem od debiutu w roku 2010, trafiając na naszym kontynencie do blisko 380 000 klientów. Druga generacja sprzedającego się dotychczas na pięciu kontynentach modelu, dostępna od marca w polskiej sieci dystrybucji, została opracowana z myślą o europejskich kierowcach i ich specyficznych potrzebach. Przejawia się to w liniach stylistycznych, obszernym wnętrzu z przemyślanymi rozwiązaniami, pozwalającymi na elastyczne kształtowanie przestrzeni pasażerskiej i bagażowej, z przesuwaną kanapą oraz w oszczędnych, przyjaznych środowisku układach napędowych i zaawansowanych systemach wspierających kierowcę podczas podróży. Samochód dba nie tylko o bezpieczeństwo, ale również o dobry nastrój pasażerów dzięki supernowoczesnym systemom komunikacji i rozrywki.
Nowy ASX odpowiada na zmieniające się potrzeby rynku, oferuje więcej w kwestii wyboru układów napędowych, ich zaawansowania, oszczędności i walorów ekologicznych. Kierowcy będą też usatysfakcjonowani wprowadzeniem najnowszych rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa biernego oraz aktywnego, dynamiki podwozia i funkcjonalności.
Wszystkie 87 unikalnych egzemplarzy limitowanej serii zostało sprzedanych w zaledwie 20 miesięcy od premiery projektu. Co dalej? Kolejna limitowana seria już w drodze.
Nowa Ateca wyróżnia się jeszcze wyższym poziomem bezpieczeństwa, bardziej wyrazistym designem i pełną łącznością z otoczeniem sieciowym. Klienci zyskali również dostęp do nowej gamy wydajnych napędów oraz nowej wersji Xperience.
Legendarny Ford Mustang po raz kolejny jest najlepiej sprzedającym się samochodem sportowym na świecie dzięki zwiększonej sprzedaży na rynku europejskim.