Druga generacja sprzedającego się dotychczas na pięciu kontynentach modelu, została opracowana z myślą o europejskich kierowcach.
Nowe Mitsubishi ASX reprezentuje popularny w Europie segment B SUV, w którym rywalizował z sukcesem od debiutu w roku 2010, trafiając na naszym kontynencie do blisko 380 000 klientów. Druga generacja sprzedającego się dotychczas na pięciu kontynentach modelu, dostępna od marca w polskiej sieci dystrybucji, została opracowana z myślą o europejskich kierowcach i ich specyficznych potrzebach. Przejawia się to w liniach stylistycznych, obszernym wnętrzu z przemyślanymi rozwiązaniami, pozwalającymi na elastyczne kształtowanie przestrzeni pasażerskiej i bagażowej, z przesuwaną kanapą oraz w oszczędnych, przyjaznych środowisku układach napędowych i zaawansowanych systemach wspierających kierowcę podczas podróży. Samochód dba nie tylko o bezpieczeństwo, ale również o dobry nastrój pasażerów dzięki supernowoczesnym systemom komunikacji i rozrywki.
Nowy ASX odpowiada na zmieniające się potrzeby rynku, oferuje więcej w kwestii wyboru układów napędowych, ich zaawansowania, oszczędności i walorów ekologicznych. Kierowcy będą też usatysfakcjonowani wprowadzeniem najnowszych rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa biernego oraz aktywnego, dynamiki podwozia i funkcjonalności.
Obecne Audi RS 4 może pochwalić się imponującą linią rodową, która sięga RS2. Chociaż niedawno przeszedł lifting, ABT Sportsline już prezentuje kolejny etap swojej ewolucji. Specjalna edycja ABT RS4-S
Ducato kończy 40 lat i świętuje tę rocznicę jako lider rynku, stając się najlepiej sprzedającym się lekkim samochodem dostawczym w Europie w 2020 roku.
Najnowsza ewolucja dwumiejscowej sportowej berlinetty firmy Maranello z silnikiem umieszczonym z tyłu, która na nowo definiuje ideę zabawy za kierownicą.