Nowa kampania marketingowa z Lewisem Hamiltonem: Rekordowy mistrz świata stawia na E PERFORMANCE. Wideo
Co będzie robił siedmiokrotny mistrz świata Formuły 1 po udanym sezonie? Bez wątpienia pozostanie wierny swojemu entuzjazmowi dla technologii Formuły 1 i bezpośrednio przejdzie do prototypu hipersamochodu Mercedes-AMG Project ONE. W nowej kampanii marketingowej „Po pracy” Lewis Hamilton przetestuje obecny stan projektu i wniesie swoją wiedzę z czołowej dyscypliny sportów motorowych do końcowej fazy rozwoju hipersamochodu. Bo w 2021 roku Mercedes-AMG będzie zasilany elektrycznie. Po raz pierwszy dwumiejscowy supersamochód przeniesie najnowszą i najbardziej wydajną technologię hybrydową Formuły 1 z toru wyścigowego na drogi w stosunku prawie 1: 1. Zostaną również wprowadzone dwa kolejne zelektryfikowane modele oraz nowa etykieta technologii AMG E PERFORMANCE. Nowa kampania marketingowa „Po pracy” Mercedes ? AMG jest obecnie pokazywana na YouTube, kanałach social media oraz w wybranych międzynarodowych stacjach telewizyjnych.
Niezwykle potężny i bardzo ekskluzywny. Hiper sportowe samochody Bugatti zawsze były na najwyższym poziomie budowy samochodów. Są to unikalne elementy najwyższej jakości i kunsztu, opracowane i wyprodukowane z niezwykłą dbałością o szczegóły. Indywidualna konfiguracja sprawia, że każdy Bugatti Divo jest wyjątkowy.
Toyota wzmacnia każdy kluczowy aspekt popularnego Yarisa Crossa, opierając się na cechach, które zapewniły temu kompaktowemu SUV-owi tytuł Światowego Samochodu Miejskiego.