Super Cars | 14.12.20

Mercedes-AMG Project ONE

Nowa kampania marketingowa z Lewisem Hamiltonem: Rekordowy mistrz świata stawia na E PERFORMANCE. Wideo

Co będzie robił siedmiokrotny mistrz świata Formuły 1 po udanym sezonie? Bez wątpienia pozostanie wierny swojemu entuzjazmowi dla technologii Formuły 1 i bezpośrednio przejdzie do prototypu hipersamochodu Mercedes-AMG Project ONE. W nowej kampanii marketingowej „Po pracy” Lewis Hamilton przetestuje obecny stan projektu i wniesie swoją wiedzę z czołowej dyscypliny sportów motorowych do końcowej fazy rozwoju hipersamochodu. Bo w 2021 roku Mercedes-AMG będzie zasilany elektrycznie. Po raz pierwszy dwumiejscowy supersamochód przeniesie najnowszą i najbardziej wydajną technologię hybrydową Formuły 1 z toru wyścigowego na drogi w stosunku prawie 1: 1. Zostaną również wprowadzone dwa kolejne zelektryfikowane modele oraz nowa etykieta technologii AMG E PERFORMANCE. Nowa kampania marketingowa „Po pracy” Mercedes ? AMG jest obecnie pokazywana na YouTube, kanałach social media oraz w wybranych międzynarodowych stacjach telewizyjnych.



Rekordowe wyniki, elektryfikacja modeli, nowy Cayenne i zapowiedź nowego SUV-a
Wiadomości | 14.03.23

Rekordowe wyniki, elektryfikacja modeli, nowy Cayenne i zapowiedź nowego SUV-a

Porsche, najcenniejsza luksusowa marka na świecie osiąga rekordowe wyniki w historii i jednocześnie chce kontynuować swoją ambitną strategię elektryfikacji.

Acura NSX Type S debiutuje podczas Monterey Car Week
Premiery | 13.08.21

Acura NSX Type S debiutuje podczas Monterey Car Week

Aby uczcić ostatni rok produkcji modelu NSX, wyprodukowanych zostanie zaledwie 350 sztuk NSX Type S, z których 300 będzie przeznaczonych dla klientów z USA. Wideo.

Aston Martin planuje zaprezentować nową generację legendarnego modelu DB
Wiadomości | 16.05.23

Aston Martin planuje zaprezentować nową generację legendarnego modelu DB

Podstawowe wartości, takie jak wysokie osiągi i ultraluksus, wyznaczają kierunek nowej generacji samochodów sportowych Aston Martin.