Nowa kampania marketingowa z Lewisem Hamiltonem: Rekordowy mistrz świata stawia na E PERFORMANCE. Wideo
Co będzie robił siedmiokrotny mistrz świata Formuły 1 po udanym sezonie? Bez wątpienia pozostanie wierny swojemu entuzjazmowi dla technologii Formuły 1 i bezpośrednio przejdzie do prototypu hipersamochodu Mercedes-AMG Project ONE. W nowej kampanii marketingowej „Po pracy” Lewis Hamilton przetestuje obecny stan projektu i wniesie swoją wiedzę z czołowej dyscypliny sportów motorowych do końcowej fazy rozwoju hipersamochodu. Bo w 2021 roku Mercedes-AMG będzie zasilany elektrycznie. Po raz pierwszy dwumiejscowy supersamochód przeniesie najnowszą i najbardziej wydajną technologię hybrydową Formuły 1 z toru wyścigowego na drogi w stosunku prawie 1: 1. Zostaną również wprowadzone dwa kolejne zelektryfikowane modele oraz nowa etykieta technologii AMG E PERFORMANCE. Nowa kampania marketingowa „Po pracy” Mercedes ? AMG jest obecnie pokazywana na YouTube, kanałach social media oraz w wybranych międzynarodowych stacjach telewizyjnych.
Europejska gama SUV-ów Toyoty zostanie wzbogacona o nowy hybrydowy model, nazywam się Toyota Highlander. Highlander Hybrid ma przestronne 7-osobowe wnętrze i bagażnik o pojemności 658 litrów. Wydajny napęd hybrydowy 4. generacji z inteligentnym napędem na 4 koła AWD-i oraz moc 244 KM z emisją CO2 od 146 g/km (WLTP)*.
Od 1954 roku kombinacja liter „SL” oznaczała w Mercedesie marzenia na czterech kołach, a każda pojedyncza seria modelowa wyznaczała styl swojej epoki i budziła pożądanie.