Nowa kampania marketingowa z Lewisem Hamiltonem: Rekordowy mistrz świata stawia na E PERFORMANCE. Wideo
Co będzie robił siedmiokrotny mistrz świata Formuły 1 po udanym sezonie? Bez wątpienia pozostanie wierny swojemu entuzjazmowi dla technologii Formuły 1 i bezpośrednio przejdzie do prototypu hipersamochodu Mercedes-AMG Project ONE. W nowej kampanii marketingowej „Po pracy” Lewis Hamilton przetestuje obecny stan projektu i wniesie swoją wiedzę z czołowej dyscypliny sportów motorowych do końcowej fazy rozwoju hipersamochodu. Bo w 2021 roku Mercedes-AMG będzie zasilany elektrycznie. Po raz pierwszy dwumiejscowy supersamochód przeniesie najnowszą i najbardziej wydajną technologię hybrydową Formuły 1 z toru wyścigowego na drogi w stosunku prawie 1: 1. Zostaną również wprowadzone dwa kolejne zelektryfikowane modele oraz nowa etykieta technologii AMG E PERFORMANCE. Nowa kampania marketingowa „Po pracy” Mercedes ? AMG jest obecnie pokazywana na YouTube, kanałach social media oraz w wybranych międzynarodowych stacjach telewizyjnych.
W czwartej odsłonie „globalny” hatchback Suzuki to wyrafinowany, inteligentny samochód miejski z wyrazistym designem, którego sprzedaż rozpocznie się od 13 grudnia 2023 r.
LC Coupe to jeden z najbardziej uderzających i innowacyjnych samochodów, które zbudował Lexus, a jego elegancki i mocny styl został powszechnie uznany za arcydzieło nowoczesnego designu pojazdu. Oczywiście ten wielokrotnie nagradzany model ma znacznie więcej niż imponujący wygląd, o czym świadczy nasza kolekcja tylko kilku niesamowitych faktów na temat LC.