Tuning | 12.01.23

MANHART S 400, oparty na popularnym wariancie sedana Audi RS 3 limuzyna

Po mistrzowsku wykorzystany potencjał topowego modelu klasy kompaktowej, którym od wielu lat jest Audi RS 3, teraz trzeciej generacji, które jest dostępne jako hot hatch i limuzyna.


MANHART S 400, oparty na popularnym wariancie sedana Audi RS 3 limuzyna

Zespół MANHART Performance może pochwalić się ponad trzema dekadami optymalizacji pojazdów i zdobywania niezrównanego doświadczenia w tej dziedzinie. Prezentowany model MANHART S 400 pokazuje jak firma po mistrzowsku wykorzustuje swoje umiejętności w udoskonalaniu samochodów.

 

Niekwestionowanym topowym modelem klasy kompaktowej od wielu lat jest Audi RS 3, teraz trzeciej generacji. Z obecnie co najmniej 400 KM i maksymalnym momentem obrotowym 500 Nm, model z napędem na wszystkie koła, który jest dostępny jako hot hatch i limuzyna, może zaskoczyć konkurentów, którzy na pierwszy rzut oka wydają się lepsi. W żadnym wypadku nie należy lekceważyć tego modelu. Po mistrzowsku wykorzystany potencjał podstawowego modelu sportowego serii A3, którego ezultatem jest nowy MANHART S 400, oparty na popularnym wariancie sedana.

 

Jak już koneserzy MANHART mogą się domyślić, patrząc na nowe oznaczenie modelu, stawiamy tę kompaktową limuzynę na równi z jej dużym bratem RS pod względem osiągów: 405 KM i 515 Nm generuje dwulitrowy, czterocylindrowy silnik Audi z turbodoładowaniem. instalacja chłodnicy międzystopniowej MANHART firmy Wagner, wlot powietrza MANHART Carbon oraz wypróbowane i przetestowane ponowne mapowanie ECU MANHART. W trakcie przekształcania w S 400, S3 otrzymuje również układ wydechowy MANHART ze stali nierdzewnej firmy REMUS, w tym sterowanie zaworami. To nie tylko nadaje samochodowi dźwięk, który pasuje do zwiększonej mocy; dzięki dwóm podwójnym rurom wydechowym i karbonowej karoserii nadaje również akcenty wizualne.

 

Mówiąc o wyglądzie: jest to oczywiście również dopracowane i zindywidualizowane poprzez dalsze modyfikacje Audi: na przykład dzięki tuningowi zawieszenia ze sprężynami obniżającymi MANHART firmy H&R, S 400 jest o około 30 milimetrów niższy niż S3 w standardowym stanie. Potwierdza to nie tylko harmonijne ustawienie nowych felg w nadkolach: wybór padł na popularny MANHART Concave One z wykończeniem w satynowej czerni io wymiarach 8,5×19 cali. Opony mają rozmiar 235/35ZR19. Na życzenie felgi mogą być również indywidualnie skonfigurowane w wybranym kolorze i wyposażone w dekorację obręczy MANHART. Koła prezentowanego S 400 również mają te ostatnie w kolorze czerwonym, co oznacza, że idealnie komponują się z kolorem karoserii, gdyż szary lakier sedana pokrywa jak zwykle zestaw naklejek MANHART z ozdobnymi paskami i napisami – tutaj w matowa czerń i czerwień.



Powrót PEUGEOT Sport do sportów motorowych
MotorSport | 08.02.21

Powrót PEUGEOT Sport do sportów motorowych

Długodystansowych Mistrzostw Świata FIA (FIA WEC) i Le Mans 24. Godziny.

GMC kontynuuje rewolucję elektrycznych pickupów przedstawiając model Sierra EV Denali
Elektryczne | 21.10.22

GMC kontynuuje rewolucję elektrycznych pickupów przedstawiając model Sierra EV Denali

GMC staje się pierwszą w branży marką z trzema całkowicie elektrycznymi pickupami. Sierra EV dołączy do popularnego modelu HUMMER EV Pickup oraz HUMMER EV SUV.

Rozpoczęcie sprzedaży nowego Audi RS 3 LMS
Tuning | 02.09.21

Rozpoczęcie sprzedaży nowego Audi RS 3 LMS

Druga generacja Audi RS 3 LMS jest gotowa dla klientów dostępna na zamówienie. Rozwiązania zorientowane na klienta, wysoka opłacalność ekonomiczna i pierwszorzędne bezpieczeństwo.