Oprócz zwrotnych rozmiarów nadwozia i wyjątkowej miejskiej konstrukcji, UX 300e jest wysoko ceniony przez klientów poszukujących wyraźnie cichej i wyrafinowanej jazdy BEV.
Zaktualizowany UX 300e przeszedł rygorystyczne testy i oceny w Toyota Technical Center Shimoyama. Nisko położony środek ciężkości, stworzony przez umieszczenie akumulatora BEV pod podłogą, zapewnia UX 300e naturalną przewagę osiągów, podobnie jak standardowe tylne amortyzatory Performance. Aby uzyskać jeszcze bardziej wyrafinowaną dynamikę, sztywność nadwozia została wzmocniona poprzez dodanie 20 punktów zgrzewania punktowego, a elektryczne wspomaganie kierownicy (EPS) i amortyzatory zostały optymalnie dostrojone do modelu w pełni elektrycznego.
Udoskonalenia unikalne dla układu napędowego BEV obejmują nowo opracowany akumulator o pojemności zwiększonej z 54,4 kWh do 72,8 kWh, co zapewnia zasięg do 450 km, to jest ponad 40% dłuższy niż obecny model. UX 300e dziedziczy również dalsze udoskonalenia wprowadzone w dynamicznej precyzji serii UX w celu uzyskania inspirującej wydajności, wraz z rozszerzoną funkcjonalnością technologii bezpieczeństwa aktywnego oraz ewolucją zaawansowanych funkcji dzięki najnowszemu systemowi multimedialnemu.
Jeśli chodzi o zaawansowaną technologię, funkcjonalność technologii bezpieczeństwa aktywnego „Lexus Safety System +” została rozszerzona w celu zapewnienia bezpieczniejszego i bezpieczniejszego prowadzenia pojazdu. Ponadto najnowszy system multimedialny oferuje większy wyświetlacz dotykowy o wyższej rozdzielczości, zoptymalizowano kształt i układ przełączników deski rozdzielczej i konsoli, a z przodu konsoli dodano dwa nowe złącza USB typu C. dla lepszej użyteczności podczas ładowania urządzeń.
Geely Holding, najbardziej międzynarodowy chiński gracz w branży motoryzacyjnej przedstawia nowe produkty na pierwszym od ponad trzech lat globalnym salonie samochodowym w Szanghaju.
Nowa Dacia Jogger na nowo definiuje siedmiomiejscowy samochód rodzinny, łącząc praktyczność kombi, przestronność MPV i stylistykę SUV-a.
900 koni mechanicznych w niezrównanym pickupie opartym na Mercedesie-AMG G 63, który posiada doskonałe właściwości terenowe dzięki trzem osiom portalowym 6X6.