Podczas Tokyo Auto Salon 2022 Lexus zaprezentował nowy, spersonalizowany model LX w wersji mocno terenowej.
Samochód, który powstał we współpracy z JAOS Corporation, która od momentu powstania w 1985 roku, rozwija i oferuje części do modeli 4WD i SUV, aby zaprosić jak najwięcej gości do „Doświadczenia nowej przygody”, zgodnie z ich mottem korporacyjnym.
Nowy LX, który trafił dziś do sprzedaży w Japonii, oferuje wyższy poziom wyrafinowania, zachowując jednocześnie sprawdzoną niezawodność, trwałość i osiągi podczas jazdy w terenie, aby podczas jazdy zapewnić satysfakcjonujące doznania stylu życia, niezależnie od tego, czy jest to jazda w mieście czy w terenie.
Ta współpraca jest wynikiem pragnienia obu firm, aby zapewnić klientom zupełnie nowe doświadczenia. LX 600 „OFFROAD” w wersji JAOS, oparty na modelu LX 600 „OFFROAD”, łączy w sobie ekskluzywną stylistykę zewnętrzną wersji „OFFROAD”, która zapewnia doskonałe osiągi w terenie, z charakterystyczną, solidną personalizacją JAOS i z pewnością wzbudzi poczucie przygoda dla kierowcy i pasażerów. Na zewnątrz zastosowano lekkie, formowane wtryskowo części CFRP o wysokiej sztywności na przednie i tylne osłony zderzaka, a także na błotniki. Samochód posiada również specjalnie opracowane 20-calowe felgi ENKEI wykute przez „TEAM JAOS” poprzez ich udział w światowych rajdach. Lekkość i wytrzymałość na poziomie konkurencji podkreślają wysoki poziom osiągów modelu LX 600 „OFFROAD”.
Prawie 275 000 głosów oddanych przez fanów na kanałach społecznościowych Forda w ciągu 10 dni w celu stworzenia wyjątkowej edycji modelu Puma.
Może jeździć na cztery koła w trybie w pełni elektrycznym, z mocą 380 KM, od 0 do 100 km/h w 6,4 sekundy a pełne ładowanie trwa mniej niż 3 godziny.
Koncepcja hamowania jest, szczerze mówiąc, dość prosta. Mówiąc najprościej, jest to sztuka zatrzymania lub spowolnienia poruszającego się pojazdu.