Termin ten jest hybrydą włoskich słów oznaczających "cofano" (maska) i "parafango" (błotnik) i odnosi się do jednego elementu samochodu, który zawiera te dwa obszary.
Jednym z elementów, które sprawiają, że Huracan STO jest jedyny w swoim rodzaju, jest charakterystyczne Lamborghini „cofango”. Termin ten jest hybrydą włoskich słów oznaczających „cofano” („maska”) i „parafango” („błotnik”) i odnosi się do jednego elementu samochodu, który zawiera te dwa obszary.
W Lamborghini Huracan STO cofango przyczynia się do znacznie mniejszej masy (-43 kg w porównaniu do Huracan Performante) i poprawia doskonałą aerodynamikę pojazdu.
Nowe kanały powietrzne na przedniej masce zwiększają przepływ powietrza przez centralną chłodnicę, umożliwiając chłodzenie silnika, a także generowanie docisku. Nowy przedni rozdzielacz kieruje przepływ powietrza do nowo zaprojektowanej podwozia samochodu i do tylnego dyfuzora. Cofango jest ponadto zaprojektowane tak, aby wypychać strumień powietrza na górną część przednich błotników: zawierają one żaluzje, aby zmaksymalizować strumień powietrza wychodzący ze sterówki, zmniejszając ciśnienie wewnątrz i zwiększając przedni docisk.
Wykonane z włókna węglowego dla maksymalnej lekkości, cofango pozwala zrezygnować z połączeń, nitów i wszelkich zbędnych elementów.
O Huracan STO, Maurizio Reggiani, dyrektor techniczny Automobili Lamborghini, mówi: „Rozbudowane rozwiązania techniczne i inteligencja zdobyte zarówno w naszych programach Super Trofeo, jak i GT3 zostały dopracowane i wcielone w Huracan STO, pozwalając pilotowi doświadczyć emocji kierowca wyścigowy na co dzień w dopuszczonym do ruchu drogowego supersamochodzie sportowym Lamborghini, który jest w stanie bić rekordy okrążeń”.
Zaledwie kilka miesięcy po premierze EQS, Mercedes-EQ prezentuje już kolejny model oparty na architekturze elektrycznej opracowanej specjalnie dla pojazdów elektrycznych.