Super Cars | 22.09.21

Lamborghini Huracan STO "cofango"

Termin ten jest hybrydą włoskich słów oznaczających "cofano" (maska) i "parafango" (błotnik) i odnosi się do jednego elementu samochodu, który zawiera te dwa obszary.

Jednym z elementów, które sprawiają, że Huracan STO jest jedyny w swoim rodzaju, jest charakterystyczne Lamborghini „cofango”. Termin ten jest hybrydą włoskich słów oznaczających „cofano” („maska”) i „parafango” („błotnik”) i odnosi się do jednego elementu samochodu, który zawiera te dwa obszary.

 

W Lamborghini Huracan STO cofango przyczynia się do znacznie mniejszej masy (-43 kg w porównaniu do Huracan Performante) i poprawia doskonałą aerodynamikę pojazdu.
Nowe kanały powietrzne na przedniej masce zwiększają przepływ powietrza przez centralną chłodnicę, umożliwiając chłodzenie silnika, a także generowanie docisku. Nowy przedni rozdzielacz kieruje przepływ powietrza do nowo zaprojektowanej podwozia samochodu i do tylnego dyfuzora. Cofango jest ponadto zaprojektowane tak, aby wypychać strumień powietrza na górną część przednich błotników: zawierają one żaluzje, aby zmaksymalizować strumień powietrza wychodzący ze sterówki, zmniejszając ciśnienie wewnątrz i zwiększając przedni docisk.
Wykonane z włókna węglowego dla maksymalnej lekkości, cofango pozwala zrezygnować z połączeń, nitów i wszelkich zbędnych elementów.

 

O Huracan STO, Maurizio Reggiani, dyrektor techniczny Automobili Lamborghini, mówi: „Rozbudowane rozwiązania techniczne i inteligencja zdobyte zarówno w naszych programach Super Trofeo, jak i GT3 zostały dopracowane i wcielone w Huracan STO, pozwalając pilotowi doświadczyć emocji kierowca wyścigowy na co dzień w dopuszczonym do ruchu drogowego supersamochodzie sportowym Lamborghini, który jest w stanie bić rekordy okrążeń”.



Dacia pokazała jak nakręcić spot reklamowy samochodu w mieszkaniu
Wiadomości | 15.06.20

Dacia pokazała jak nakręcić spot reklamowy samochodu w mieszkaniu

Tam, gdzie wiele marek samochodowych mogło się narazić na pomysł stworzenia reklamy bez pełnej ekipy produkcyjnej, zatrudnionych aktorów i budżetu, Dacia dostrzegła możliwość zastosowania tego samego inteligentnego myślenia, które wykorzystuje w swojej wydajnej inżynierii i alternatywnym modelu biznesowym, aby stworzyć reklamę czasy.

Przedstawiamy zupełnie nowego Nissana JUKE w Australii
Premiery | 19.05.20

Przedstawiamy zupełnie nowego Nissana JUKE w Australii

Większy, odważniejszy, lepszy. Zupełnie nowy Nissan JUKE jest napędzany trzycylindrowym silnikiem z turbodoładowaniem o pojemności 1,0 litra (84 kW / 180 Nm), który zapewnia imponującą wydajność i imponującą wydajność, a także funkcję zatrzymania / rozruchu na biegu jałowym w połączeniu z siedmiobiegową skrzynią DCT w standardzie

Kia przedstawia zupełnie nowego Sportage piątej generacji
Premiery | 06.07.21

Kia przedstawia zupełnie nowego Sportage piątej generacji

Całkowicie nowy Sportage jest wynikiem współpracy między główną światową siecią projektantów Kia w Korei, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Chinach.