Wiadomości | 16.06.23

Koenigsegg Regera ustanawia nowy rekord świata w homologowanych samochodach seryjnych

Koenigsegg Regera została wymyślona i skonstruowana dziesięć lat temu i nadal jest nie do pobicia, ale w jaki sposób Regera może być dziś szybsza niż 4 lata temu?

Osiągi Regery zostały udowodnione przez lata na drodze i na torze z kilkoma rekordami okrążeń, przyspieszenia i hamowania, a teraz ponownie pobiły prędkości 0-400-0 km/h i 0-250-0 mph rekordy po raz drugi, zarządzając tym ostatecznym testem przyspieszenia, prędkości i hamowania w zdumiewającym czasie 28,81 sekundy dla km/h i 29,60 dla mil/h.


Wcześniej najbardziej znanym rekordem był rekord prędkości 0-400-0 km/h z 2019 r., który wyniósł 31,49 sekundy, który pobił rekord Koenigsegga z 2017 r.


Po co więc ustanawiać te nowe rekordy samochodem, który już dawno opuścił linię produkcyjną? Ponieważ może! Ponieważ nadal jest królem dominującym w dzisiejszym superkonkurencyjnym krajobrazie motoryzacyjnym i jest to coś, co należy uczcić nowym rekordem.


Koenigsegg Regera została wymyślona i skonstruowana dziesięć lat temu i nadal jest nie do pobicia, ale w jaki sposób Regera może być dziś szybsza niż 4 lata temu?

Proste - nowe opony Cup2R firmy Michelin i gładszy tor w porównaniu z poprzednimi rekordami.

Wszystkie dane zostały zmierzone i zweryfikowane przez RACELOGIC.

0-400-0 km/h 28,81 sek
0-400 km/h 20,68 sek
400-0 km/h 8,13 sek

0-250-0 mil na godzinę 29,60 sek
0-250 mil na godzinę 21,35 sek
250-0 mil na godzinę 8,25 sek



Opel prezentuje nowe Combo
Wiadomości | 09.11.23

Opel prezentuje nowe Combo

Opel opublikował dziś szczegółowe informacje na temat nowego lekkiego samochodu dostawczego Combo, który będzie dostępny z napędem elektrycznym oraz z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi.

Carsharing w Polsce zyskuje na popularności
Wiadomości | 25.05.23

Carsharing w Polsce zyskuje na popularności

Coraz więcej osób rezygnuje z posiadania własnego samochodu na rzecz usługi “auta na kilometry”. Carsharing staje się jedną z najważniejszych usług zmieniającą polski transport.

Ferrari i kultowy silnik V12
Wiadomości | 07.10.23

Ferrari i kultowy silnik V12

W historii pojazdów, zarówno sportowych, jak i tych z wyższej półki luksusu, V12 zawsze był uważany za najwyższą klasę. Niestety era silników spalinowych nieuchronnie zbliża się ku swojemu zmierzchowi