Koenigsegg Regera została wymyślona i skonstruowana dziesięć lat temu i nadal jest nie do pobicia, ale w jaki sposób Regera może być dziś szybsza niż 4 lata temu?
Osiągi Regery zostały udowodnione przez lata na drodze i na torze z kilkoma rekordami okrążeń, przyspieszenia i hamowania, a teraz ponownie pobiły prędkości 0-400-0 km/h i 0-250-0 mph rekordy po raz drugi, zarządzając tym ostatecznym testem przyspieszenia, prędkości i hamowania w zdumiewającym czasie 28,81 sekundy dla km/h i 29,60 dla mil/h.
Wcześniej najbardziej znanym rekordem był rekord prędkości 0-400-0 km/h z 2019 r., który wyniósł 31,49 sekundy, który pobił rekord Koenigsegga z 2017 r.
Po co więc ustanawiać te nowe rekordy samochodem, który już dawno opuścił linię produkcyjną? Ponieważ może! Ponieważ nadal jest królem dominującym w dzisiejszym superkonkurencyjnym krajobrazie motoryzacyjnym i jest to coś, co należy uczcić nowym rekordem.
Koenigsegg Regera została wymyślona i skonstruowana dziesięć lat temu i nadal jest nie do pobicia, ale w jaki sposób Regera może być dziś szybsza niż 4 lata temu?
Proste - nowe opony Cup2R firmy Michelin i gładszy tor w porównaniu z poprzednimi rekordami.
Wszystkie dane zostały zmierzone i zweryfikowane przez RACELOGIC.
0-400-0 km/h 28,81 sek
0-400 km/h 20,68 sek
400-0 km/h 8,13 sek
0-250-0 mil na godzinę 29,60 sek
0-250 mil na godzinę 21,35 sek
250-0 mil na godzinę 8,25 sek