Wiadomości | 16.06.23

Koenigsegg Regera ustanawia nowy rekord świata w homologowanych samochodach seryjnych

Koenigsegg Regera została wymyślona i skonstruowana dziesięć lat temu i nadal jest nie do pobicia, ale w jaki sposób Regera może być dziś szybsza niż 4 lata temu?

Osiągi Regery zostały udowodnione przez lata na drodze i na torze z kilkoma rekordami okrążeń, przyspieszenia i hamowania, a teraz ponownie pobiły prędkości 0-400-0 km/h i 0-250-0 mph rekordy po raz drugi, zarządzając tym ostatecznym testem przyspieszenia, prędkości i hamowania w zdumiewającym czasie 28,81 sekundy dla km/h i 29,60 dla mil/h.


Wcześniej najbardziej znanym rekordem był rekord prędkości 0-400-0 km/h z 2019 r., który wyniósł 31,49 sekundy, który pobił rekord Koenigsegga z 2017 r.


Po co więc ustanawiać te nowe rekordy samochodem, który już dawno opuścił linię produkcyjną? Ponieważ może! Ponieważ nadal jest królem dominującym w dzisiejszym superkonkurencyjnym krajobrazie motoryzacyjnym i jest to coś, co należy uczcić nowym rekordem.


Koenigsegg Regera została wymyślona i skonstruowana dziesięć lat temu i nadal jest nie do pobicia, ale w jaki sposób Regera może być dziś szybsza niż 4 lata temu?

Proste - nowe opony Cup2R firmy Michelin i gładszy tor w porównaniu z poprzednimi rekordami.

Wszystkie dane zostały zmierzone i zweryfikowane przez RACELOGIC.

0-400-0 km/h 28,81 sek
0-400 km/h 20,68 sek
400-0 km/h 8,13 sek

0-250-0 mil na godzinę 29,60 sek
0-250 mil na godzinę 21,35 sek
250-0 mil na godzinę 8,25 sek



Dlaczego warto wybrać matowy lakier w samochodzie?
Wiadomości | 19.05.23

Dlaczego warto wybrać matowy lakier w samochodzie?

Z okazji Międzynarodowego Dnia Mycia Samochodów, który przypada 19 maja, marka CUPRA zwraca uwagę na coraz popularniejsze wśród polskich użytkowników auta z lakierami o matowym wykończeniu.

Unikalne nowe Ferrari SP48 Unica
Super Cars | 05.05.22

Unikalne nowe Ferrari SP48 Unica

Zaprojektowane zgodnie z wytycznymi klienta, SP48 Unica to dwumiejscowa sportowa berlinetta napędzana tym samym silnikiem V8 z podwójnym turbodoładowaniem, co F8 Tributo.

RIMAC pokazuje zupełnie nową linię produkcyjną prototypu C_Two
Elektryczne | 18.06.20

RIMAC pokazuje zupełnie nową linię produkcyjną prototypu C_Two

Rimac Automobili pokazał kolejny etap rozwoju całkowicie elektrycznego hipersamochodu C_Two. Nową linie produkcyjną.