Firma dodała również zaawansowane funkcje łączności, elementy zapewniające komfort i technologie, które zwykle są widoczne tylko w wyższych segmentach.
Nowy i10 został ulepszony zarówno pod względem konstrukcyjnym, jak i zewnętrznym w porównaniu z oryginałem, który pojawił się na rynku w 2019 roku. Model ma teraz bardziej sportową sylwetkę i sprawia wrażenie odważniejszego dzięki niskiemu dachowi i dużemu rozstawowi osi.
Wewnątrz model jest wyposażony w niebieskie nastrojowe lampki na przednich siedzeniach. Nowy pakiet kolorystyczny, Purpurowy Pakiet, wprowadza poczucie zabawy do sportowego wyglądu zewnętrznego samochodu.
Oferuje siedzenia z tkaniny w szkocką kratę z pionowymi fioletowymi liniami, a także fioletowe akcenty na szwach i otworach wentylacyjnych. Szare punkty styku z fioletowym połyskiem, widoczne na desce rozdzielczej i dolnej konsoli środkowej, dodają dodatkowego stylu.
Model i10 N Line ma elementy stylistyczne inspirowane sportami motorowymi, w tym specjalnie zaprojektowane zderzaki, wstawki i czerwone akcenty. Oparcia siedzeń są obszyte tkaniną Triple Red Line, a model jest wyposażony w nowe 16-calowe felgi aluminiowe.
Bezproblemowe funkcje łączności nie tylko sprawiają, że nowy i10 jest bardziej zaawansowany technologicznie, ale także sprawiają, że podróż samochodem jest wygodniejsza. Nowe technologie zastosowane w modelu obejmują standardowy 4,2-calowy panel LCD, USB typu C z przodu iz tyłu, eCall drugiej generacji oparty na sieci 4G oraz aktualizacje map w trybie Over The Air (OTA). Jednak model pozostaje spójny z 8-calowym ekranem, nawigacją audio-wideo (AVN), bezprzewodowymi Apple CarPlay i Android Auto, bezprzewodową ładowarką oraz najnowszą aktualizacją telematyki Bluelink.
Rozpoczęcie produkcji nowego i10 planowane jest na kwiecień 2023 roku w zakładzie produkcyjnym Hyundaia w Izmit w Turcji. Pierwsze egzemplarze mają wyjechać na europejskie drogi w drugiej połowie roku.
Nowy Peugeot 408 zostanie po raz pierwszy pokazany publiczności w przyszłym miesiącu podczas Salonu Samochodowego w Paryżu, jako w pełni elektryczna wersja e-408.
Pierwsze zdjęcie nowego Santa Fe przedstawia wyrazisty, luksusowy design flagowego SUV-a marki Hyundai. Po raz pierwszy w Santa Fe zastosowano zelektryfikowane układy napędowe: hybrydowy i hybrydowy typu plug-in. Nowy Santa Fe to pierwszy model Hyundai w Europie oparty na całkowicie nowej platformie trzeciej generacji.
TOYOTA GAZOO Racing rozpocznie nową erę w kategorii wyścigów długodystansowych Le Mans Hypercar.