Premiery | 15.09.20

Hyundai Tucson Nowej Generacji

Awangardowy projekt Tucsona Nowej Generacji to nie ewolucja, lecz rewolucja, jeśli chodzi o design marki Hyundaia

Model charakteryzuje się awangardowym designem i został zbudowany w oparciu o najnowocześniejsze technologie, wyznaczając nowe standardy w segmencie kompaktowych SUV-ów. Samochód oferuje także największy w segmencie wybór zelektryfikowanych napędów, co oddaje zaangażowanie marki Hyundai w ekologiczną jazdę.

 

Nowy Tucson to czwarta generacja bestsellera Hyundai. Ponad 7 milionów Tucsonów zostało sprzedanych na całym świecie od momentu wprowadzenia modelu na rynek w 2004 roku. 1,4 miliona sztuk sprzedano tylko w samej Europie, dzięki czemu Tucson stał się najlepiej sprzedającym się Hyundaiem w naszym regionie.

Dzięki nowym napędom, Tucson Nowej Generacji dopełnia zelektryfikowaną flotę SUV-ów Hyundai w Europie. Hyundai oferuje już na europejskim rynku elektryczną i hybrydową wersje modelu Kona, zasilanego wodorem NEXO oraz Santa Fe z napędem hybrydowym i hybrydowym plug-in. Wprowadzając dalszą elektryfikację modeli, Hyundai umacnia swoją pozycję producenta najszerszej gamy zelektryfikowanych układów napędowych.

 

Hyundai Tucson Nowej Generacji to model globalny. Będzie produkowany w kilku fabrykach na całym świecie i jest trzecią generacją Tucsona, która będzie produkowana w Europie w fabryce Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) w Nošovicach. Tucson drugiej generacji był pierwszym modelem produkowanym w HMMC. Lokalizacja fabryki Hyundaia w Europie podkreśla zaangażowanie producenta na rynku europejskim.

Tucson Nowej Generacji to rewolucja w projektowaniu samochodów Hyundai. Samochód otrzymał większy i szerszy korpus niż jego poprzednik. Muskularna sylwetka łączy dynamiczne proporcje i ostre kąty z pełnymi powierzchniami, co nadaje progresywnego wyglądu.

 

Tucson Nowej Generacji jest pierwszym SUV-em marki Hyundai, który został opracowany zgodnie z nową filozofią designu marki zwanej Sensuous Sportiness. Kierunek ten charakteryzuje harmonia pomiędzy czterema podstawowymi elementami: proporcjami, architekturą, stylistyką i technologią. Jej założeniem jest nadanie samochodom Hyundai zmysłowego i emocjonalnego charakteru, uzyskanego za pomocą innowacyjnych technologii i rozwiązań. Progresywna stylistyka Tucsona Nowej Generacji jest inspirowana koncepcyjnym SUV-em Hyundai Vision T, który został zaprezentowany na targach AutoMobility Los Angeles 2019.



JETTA submarka Volkswagena w Chinach i premiera zupełnie nowego SUV-a VS7
Wiadomości | 22.05.20

JETTA submarka Volkswagena w Chinach i premiera zupełnie nowego SUV-a VS7

JETTA submarka Volkswagena w Chinach, jest nadal dobrze postrzegana jako opcja dla osób, które chcą kupić samochód po raz pierwszy. W kwietniu JETTA dostarczyła klientom 13 500 samochodów. Odpowiada to w przybliżeniu jednemu procentowi największego na świecie rynku motoryzacyjnego, co jest możliwe dzięki jednej z najlepszych marek w historii Chin.

Polskie auto elektryczne będzie powstawać w Jaworznie
Elektryczne | 15.12.20

Polskie auto elektryczne będzie powstawać w Jaworznie

Fabryka polskich samochodów elektrycznych Izera ma powstać w woj. śląskim, w Jaworznie, poinformowała spółka ElectroMobility Poland.

Mały van klasy premium, nowa Klasa T Mercedes-Benz
Premiery | 26.04.22

Mały van klasy premium, nowa Klasa T Mercedes-Benz

Mercedes-Benz poszerza portfolio o prawdziwego małego vana klasy premium, który łączy przestronność i funkcjonalność ze stylem i komfortem, jak żaden inny pojazd w tym segmencie.