Premiery | 15.09.20

Hyundai Tucson Nowej Generacji

Awangardowy projekt Tucsona Nowej Generacji to nie ewolucja, lecz rewolucja, jeśli chodzi o design marki Hyundaia

Model charakteryzuje się awangardowym designem i został zbudowany w oparciu o najnowocześniejsze technologie, wyznaczając nowe standardy w segmencie kompaktowych SUV-ów. Samochód oferuje także największy w segmencie wybór zelektryfikowanych napędów, co oddaje zaangażowanie marki Hyundai w ekologiczną jazdę.

 

Nowy Tucson to czwarta generacja bestsellera Hyundai. Ponad 7 milionów Tucsonów zostało sprzedanych na całym świecie od momentu wprowadzenia modelu na rynek w 2004 roku. 1,4 miliona sztuk sprzedano tylko w samej Europie, dzięki czemu Tucson stał się najlepiej sprzedającym się Hyundaiem w naszym regionie.

Dzięki nowym napędom, Tucson Nowej Generacji dopełnia zelektryfikowaną flotę SUV-ów Hyundai w Europie. Hyundai oferuje już na europejskim rynku elektryczną i hybrydową wersje modelu Kona, zasilanego wodorem NEXO oraz Santa Fe z napędem hybrydowym i hybrydowym plug-in. Wprowadzając dalszą elektryfikację modeli, Hyundai umacnia swoją pozycję producenta najszerszej gamy zelektryfikowanych układów napędowych.

 

Hyundai Tucson Nowej Generacji to model globalny. Będzie produkowany w kilku fabrykach na całym świecie i jest trzecią generacją Tucsona, która będzie produkowana w Europie w fabryce Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) w Nošovicach. Tucson drugiej generacji był pierwszym modelem produkowanym w HMMC. Lokalizacja fabryki Hyundaia w Europie podkreśla zaangażowanie producenta na rynku europejskim.

Tucson Nowej Generacji to rewolucja w projektowaniu samochodów Hyundai. Samochód otrzymał większy i szerszy korpus niż jego poprzednik. Muskularna sylwetka łączy dynamiczne proporcje i ostre kąty z pełnymi powierzchniami, co nadaje progresywnego wyglądu.

 

Tucson Nowej Generacji jest pierwszym SUV-em marki Hyundai, który został opracowany zgodnie z nową filozofią designu marki zwanej Sensuous Sportiness. Kierunek ten charakteryzuje harmonia pomiędzy czterema podstawowymi elementami: proporcjami, architekturą, stylistyką i technologią. Jej założeniem jest nadanie samochodom Hyundai zmysłowego i emocjonalnego charakteru, uzyskanego za pomocą innowacyjnych technologii i rozwiązań. Progresywna stylistyka Tucsona Nowej Generacji jest inspirowana koncepcyjnym SUV-em Hyundai Vision T, który został zaprezentowany na targach AutoMobility Los Angeles 2019.



Samochód, który potrafi skakać i jeździć na trzech kołach
Wiadomości | 12.04.23

Samochód, który potrafi skakać i jeździć na trzech kołach

Chiński wiodący producent samochodów elektrycznych BYD ujawnia inteligentny system sterowania nadwoziem, który zapewnia bezpieczeństwo i niezawodność w różnych scenariuszach jazdy.

Najnowszy projekt studyjny BMW Group, BMW Vision Neue Klasse. IAA Mobility 2023 w Monachium
Concept Cars | 06.09.23

Najnowszy projekt studyjny BMW Group, BMW Vision Neue Klasse. IAA Mobility 2023 w Monachium

Tak będzie wyglądać kolejna generacja pojazdów głównej marki BMW. Samochód koncepcyjny łączy innowacyjność elektryfikacji, cyfryzacji i gospodarki o obiegu zamkniętym.

Cała prawda o wyjątkowych i zaawansowanych technologicznie materiałach we wnętrzu McLarena GT
Wiadomości | 16.05.20

Cała prawda o wyjątkowych i zaawansowanych technologicznie materiałach we wnętrzu McLarena GT

Filozofia designu McLarena wszystko ma swój cel napędza nowe rozwiązania stosowane we wnętrzach samochodów, m.in. wykorzystanie kaszmiru, tkaniny SuperFabric oraz różnych rodzajów skór