Awangardowy projekt Tucsona Nowej Generacji to nie ewolucja, lecz rewolucja, jeśli chodzi o design marki Hyundaia
Model charakteryzuje się awangardowym designem i został zbudowany w oparciu o najnowocześniejsze technologie, wyznaczając nowe standardy w segmencie kompaktowych SUV-ów. Samochód oferuje także największy w segmencie wybór zelektryfikowanych napędów, co oddaje zaangażowanie marki Hyundai w ekologiczną jazdę.
Nowy Tucson to czwarta generacja bestsellera Hyundai. Ponad 7 milionów Tucsonów zostało sprzedanych na całym świecie od momentu wprowadzenia modelu na rynek w 2004 roku. 1,4 miliona sztuk sprzedano tylko w samej Europie, dzięki czemu Tucson stał się najlepiej sprzedającym się Hyundaiem w naszym regionie.
Dzięki nowym napędom, Tucson Nowej Generacji dopełnia zelektryfikowaną flotę SUV-ów Hyundai w Europie. Hyundai oferuje już na europejskim rynku elektryczną i hybrydową wersje modelu Kona, zasilanego wodorem NEXO oraz Santa Fe z napędem hybrydowym i hybrydowym plug-in. Wprowadzając dalszą elektryfikację modeli, Hyundai umacnia swoją pozycję producenta najszerszej gamy zelektryfikowanych układów napędowych.
Hyundai Tucson Nowej Generacji to model globalny. Będzie produkowany w kilku fabrykach na całym świecie i jest trzecią generacją Tucsona, która będzie produkowana w Europie w fabryce Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) w Nošovicach. Tucson drugiej generacji był pierwszym modelem produkowanym w HMMC. Lokalizacja fabryki Hyundaia w Europie podkreśla zaangażowanie producenta na rynku europejskim.
Tucson Nowej Generacji to rewolucja w projektowaniu samochodów Hyundai. Samochód otrzymał większy i szerszy korpus niż jego poprzednik. Muskularna sylwetka łączy dynamiczne proporcje i ostre kąty z pełnymi powierzchniami, co nadaje progresywnego wyglądu.
Tucson Nowej Generacji jest pierwszym SUV-em marki Hyundai, który został opracowany zgodnie z nową filozofią designu marki zwanej Sensuous Sportiness. Kierunek ten charakteryzuje harmonia pomiędzy czterema podstawowymi elementami: proporcjami, architekturą, stylistyką i technologią. Jej założeniem jest nadanie samochodom Hyundai zmysłowego i emocjonalnego charakteru, uzyskanego za pomocą innowacyjnych technologii i rozwiązań. Progresywna stylistyka Tucsona Nowej Generacji jest inspirowana koncepcyjnym SUV-em Hyundai Vision T, który został zaprezentowany na targach AutoMobility Los Angeles 2019.
N Performance Academy została stworzona dla entuzjastów samochodów, aby rozwijać komfort i pewność za kierownicą. Na dwudniowe wydarzenie zarejestrowało się blisko 200 gości.
Wielu producentów stosuje jonizację powietrza. Ale tylko Volvo Cars dokonuje jej w taki sposób, że zatrzymuje 95% szkodliwych dla zdrowia pyłów zawieszonych PM 2.5 i PM 10.
Prawie 900 tysięcy sprzedanych egzemplarzy w ponad 170 krajach na świecie. Pierwsze miejsce w klasie SUV - ów nieprzerwanie od 2017 roku.