Francuska firma Hopium, producent samochodów w 100% wodorowych, ujawnia projekt swojej platformy technologicznej.
Bicie serca Hopium Machina, pierwszego modelu marki, platforma ta została zaprojektowana, aby spełnić wymagania technologii wodorowej w pojazdach z wyższej półki.
Z przodu system ogniw paliwowych, który integruje stosy i równowagę instalacji, wytwarza energię elektryczną potrzebną do napędzania pojazdu. Akumulatory, których pojemność została maksymalnie zmniejszona przy zachowaniu optymalnej wydajności, przyczyniają się do wydajności Machina. Zbiorniki pozwalają na załadowanie ponad 6 kg wodoru przy czasie napełniania tylko 3 minuty.
Ten zestaw innowacji i harmonijne rozwarstwienie różnych elementów platformy umożliwia osiągnięcie niezrównanych osiągów pojazdu wodorowego: ponad 500 koni mechanicznych, 230 km/h i 1000 km zasięgu.
Łącząc ergonomię, moc, wytrzymałość i zrównoważony rozwój, platforma Hopium Machina wyznacza standardy dla nowej generacji pojazdów napędzanych wodorem.
Podczas Salonu Samochodowego w Genewie MG Motor zaprezentuje nowe hybrydowe supermini MG3, które po raz pierwszy zostanie zaoferowane europejskim klientom w 2024 roku.
W 1998 roku Polo po raz pierwszy dodało te trzy kultowe litery do swojej nazwy, teraz mija ćwierć wieku po premierze a VW prezentuje limitowaną edycję obecnego Polo GTI o mocy 207 KM.
Nowa Ateca wyróżnia się jeszcze wyższym poziomem bezpieczeństwa, bardziej wyrazistym designem i pełną łącznością z otoczeniem sieciowym. Klienci zyskali również dostęp do nowej gamy wydajnych napędów oraz nowej wersji Xperience.