Wiadomości | 06.10.22

Honda ujawnia stylizację zupełnie nowego zelektryfikowanego SUV-a Prologue

Prologue został pomyślany jako nowoczesny i świeży projekt. Obszerne wymiary i przestronne wnętrze, które zapewni wystarczająco dużo miejsca dla pasażerów i ładunku.

Honda zaprezentowała dziś po raz pierwszy stylistykę zewnętrzną i wewnętrzną całkowicie nowego, elektrycznego SUV-a Honda Prologue, który wejdzie na rynek w Ameryce Północnej w 2024 roku. Projekt Prologue charakteryzuje się prostą i prostą stylistyką nadwozia i wnętrza „Neo-Rugged”.


Zespół projektowy Hondy z siedzibą w Los Angeles jest odpowiedzialny za stylizację nadwozia i wnętrza zupełnie nowego Prologue. Młody zespół projektantów postanowił stworzyć nowoczesny i świeży SUV z czystą i prostą powierzchnią. Neo-rugged został wyznaczony jako kierunek projektowy, wprowadzając harmonię elementów natury do wnętrza i na zewnątrz Prologue. Ten kierunek projektowania znajduje odzwierciedlenie w szczegółach, takich jak panoramiczny dach i duże 21-calowe koła, które nadają modelowi sprawny i obszerny wygląd zewnętrzny. Przedni pas inspirowany jest charakterystycznym wyglądem karoserii przełomowego modelu Hondy e EV.

 

Prologue będzie dostępny w ekskluzywnym kolorze nadwozia North Shore Pearl, inspirowanym naturalnym pięknem i kolorami w pobliżu jeziora Tahoe w Kalifornii. Co więcej, wizualizacja świeżego śniegu padającego na góry została wykorzystana do zainspirowania ekskluzywnego, grafitowego i jasnoszarego koloru wnętrza.

 

Prologue został pomyślany jako nowoczesny i świeży projekt. Obszerne wymiary i przestronne wnętrze, które zapewni wystarczająco dużo miejsca dla pasażerów i ładunku. Prologue, prezentujący zaawansowaną technologicznie kabinę, będzie wyposażony w standardowy, w pełni cyfrowy 11-calowy panel kierowcy oraz 11,3-calowy wyświetlacz audio/połączenia.


Ten „Rok SUV-a Hondy” obejmuje modele HR-V, CR-V i Pilot, które odgrywają kluczową rolę w przygotowaniach do masowej sprzedaży samochodów elektrycznych Hondy, która rozpocznie się w Prologue w 2024 roku. Prologue, który będzie dostępny z napędem na wszystkie koła jazda, będzie celować aktywnych klientów, którzy chcą wszechstronności SUV-a z korzyścią zerowej emisji BEV.


Badania Hondy pokazują, że klienci z napędem hybrydowym są jednymi z pierwszych, którzy przechodzą na produkty w pełni elektryczne. Honda planuje zwiększyć gamę modeli CR-V 2023 do 50% sprzedaży hybrydowej i zaoferuje klientom CR-V hybrydę krótszą, dwuletnią dzierżawę w stanach ZEV, gdy model ten wejdzie na rynek jesienią 2022 roku. umożliwi klientowi na rynkach docelowych łatwe przejście na Prologue, gdy nowy EV zostanie wprowadzony na rynek w 2024 roku. W ten sposób rosnący wolumen sprzedaży hybrydowej firmy pomoże zwiększyć przyszłą bazę klientów EV.



Pierwsza w historii aukcja samochodów kolekcjonerskich, która przekroczyła 200 milionów dolarów
Wiadomości | 20.01.23

Pierwsza w historii aukcja samochodów kolekcjonerskich, która przekroczyła 200 milionów dolarów

Na szczycie listy bestsellerów znalazło się Ferrari F40 z 1992 roku. Jedno spośród 213 wyprodukowanych w USA zostało sprzedane za 3,135 mln USD.

Volkswagen rozpoczyna seryjną produkcje ID.4
Elektryczne | 21.08.20

Volkswagen rozpoczyna seryjną produkcje ID.4

Na linii produkcyjnej w Zwickau rozpoczyna się seryjna produkcja ID.4. W pełni elektryczny kompaktowy SUV zadebiutuje pod koniec przyszłego miesiąca.

Audi RS 5 w nowej odsłonie Coupé oraz Sportback
Wiadomości | 18.04.20

Audi RS 5 w nowej odsłonie Coupé oraz Sportback

Wiele detali stylistycznych i nowa koncepcja obsługi: odświeżone modele RS 5 w wariantach Sportback i Coupé, charakteryzuje nowy język stylistyczny RS zaczerpnięty z większych, siostrzanych modeli RS 6 Avant i RS 7 Sportback. Elementami obsługi steruje się z poziomu 10,1-calowego, centralnego ekranu dotykowego MMI. Silnik V6 biturbo o mocy 331 kW (450 KM) (zużycie paliwa w trybie jazdy mieszanej w l/100 km: 9,7 ? 9,3 (Coupé), 9,9 ? 9,4 (Sportback); emisja CO2 w trybie jazdy mieszanej w g/km: 220-210 (Coupé), 223-214 (Sportback), stały napęd na cztery koła quattro oraz inteligentna technika zawieszenia z systemem dynamicznej kontroli jazdy (DRC) gwarantują wyjątkowe parametry jazdy.