Super Cars | 09.01.23

Hennessey przedstawia wyścigowy hipersamochód Venom F5 Revolution Coupe

Kosztujący od 2,7 miliona dolarów, różni się wszechstronnie przeprojektowaną aerodynamiką, zawieszeniem, chłodzeniem silnika i cyfrową telemetrią.

Nowy Venom F5 Revolution Coupe to szczytowy drapieżnik na torze wyścigowym, to najpotężniejszy na świecie hipersamochód z czystym spalaniem. Oparty na modelu Hennessey Venom F5 Coupe zorientowany na tor wariant Revolution różni się od swojego rodzeństwa wszechstronnie przeprojektowaną aerodynamiką, zawieszeniem, chłodzeniem silnika i cyfrową telemetrią.

 

Kompleksowo przeprojektowany pod kątem najlepszych osiągów na drogach i torach przy niższej masie, ulepszonej zwinności, bezkompromisowym prowadzeniu i dużej sile docisku. Wyposażony w podwójnie turbodoładowany układ napędowy „Fury” V8 o mocy 1817 KM, skalibrowany do użytku w zawodach. Zestaw ulepszeń zorientowanych na tor obejmuje ulepszenia aerodynamiczne, ponownie dostrojone zawieszenie, nowe koła, wlot powietrza montowany na dachu i cyfrową telemetrię toru.

 

Kosztujący od 2,7 miliona dolarów Venom F5 Revolution Coupe jest ograniczony do zaledwie 24 sztuk na całym świecie. 

 

Światowy publiczny debiut na Miami Motorcar Cavalcade Concours d'Elegance 15 stycznia 2023 r.



Sportowy model Toyota GR Yaris jako prototyp napędzany wodorem
Wiadomości | 08.12.21

Sportowy model Toyota GR Yaris jako prototyp napędzany wodorem

Technologia wodorowego silnika spalinowego oznacza prawie zerowe emisje przy zachowaniu wrażeń akustycznych i sensorycznych znanych z klasycznych silników spalinowych.

Rekordowy rok 2021 dla Automobili Lamborghini
Wiadomości | 13.01.22

Rekordowy rok 2021 dla Automobili Lamborghini

Niezwykły rekord wszech czasów, na całym świecie dostarczono 8405 samochodów z logo Lamborghini, co czyni go najlepszym rokiem w historii firmy.

Koenigsegg Regera ustanawia nowy rekord świata w homologowanych samochodach seryjnych
Wiadomości | 16.06.23

Koenigsegg Regera ustanawia nowy rekord świata w homologowanych samochodach seryjnych

Koenigsegg Regera została wymyślona i skonstruowana dziesięć lat temu i nadal jest nie do pobicia, ale w jaki sposób Regera może być dziś szybsza niż 4 lata temu?