Trzeci ze 110 egzemplarzy, które otrzymały ulepszony sześciocylindrowy rzędowy silnik o pojemności 3,2 litra oraz radykalny zestaw aerodynamiczny, dzięki któremu zyskał przydomek „Batmobil”.
Ukończone 1 sierpnia 1973 roku BMW 3.0 CSL jest trzecim ze 110 egzemplarzy, które otrzymały ulepszony sześciocylindrowy rzędowy silnik o pojemności 3,2 litra oraz radykalny zestaw aerodynamiczny, dzięki któremu samochód zyskał przydomek „Batmobil”. Został on szybko zarejestrowany w krajowej flocie prasowej BMW jako „M-CE360”, a następnie pojawił się w wydaniu magazynu Rallye Racing ze stycznia 1974 roku.
Z przebiegiem 8900 kilometrów ten CSL został sprzedany prezenterowi Jochenowi Breiterowi, który pozostał jego pierwszym i jedynym prywatnym właścicielem do 2021 roku. Następnie noszący spersonalizowane rejestracje „K-TV123”, samochód ten był codziennym środkiem transportu pana Breitera do 1991 roku. W 1980 roku pan Breiter Breiter zlecił dealerowi BMW zainstalowanie nowych, fabrycznie poprawnych paneli nadwozia CSL - powszechna praktyka w tym okresie ze względu na cienkie nadwozie 3.0 CSL, które było pozbawione fabrycznej ochrony przed rdzą.
Podczas swojego długiego okresu posiadania, pan Breiter zlecił warte 134 000 marek niemieckich znaczące ulepszenia, w tym instalację stereo Blaupunkt Berlin, częściowo skórzane wnętrze, sportowe fotele Recaro, pięciobiegową skrzynię biegów Getrag 265, a także niestandardowe elementy wewnętrzne silnika. W latach 1992-1996 ten CSL został odrestaurowany przez MK-Motorsports z siedzibą niedaleko Stuttgartu.
W ciągu ostatnich 15 000 kilometrów ten znakomity „Batmobil” z silnikiem 3.0 CSL został wyposażony w komplet nowych opon Michelin XWX i elementy zawieszenia Bilstein, a także przeszedł gruntowny remont hamulców i sprzęgła oraz kompleksową obsługę silnika.
Cztery silniki elektryczne, akumulator chłodzony cieczą i system sterowania wytwarzają około 2000 KM w celu przyspieszenia od 0 do 100 km/h poniżej dwóch sekund.
Rusza trzeci sezon szkoleń Mercedes-Benz Safety Experience ? bezpieczeństwo w praktyce.
Toyota pokazała kolejną generację modelu Harrier (Urban SUV), który od 1997 roku jest liderem w tym segmencie sprzedaży pojazdów w Japonii oraz ogłosiła, że planuje sprzedaż nowego modelu Harrier około czerwca 2020 r. W wyraźnym odróżnieniu od innych SUV-ów Harrier łączy prostotę, elegancję i solidność w płynnej formie coupe. Wysokiej jakości wnętrze zapewnia poczucie bezpieczeństwa od pierwszej chwili w kabinie. Gdy pojazd jedzie, poczucie komfortu powstaje dzięki responsywnej jeździe, a cicha kabina w naturalny sposób prowadzi do przyjemnych rozmów z przyjaciółmi. Spędzanie czasu z nowym Harrier będzie wzbogacającym doświadczeniem.