Maserati przekracza granice i kieruje markę do ekstremalnego spersonalizowania samochodów i dostosowania do wyjątkowej osobowości klienta.
Maserati przekracza granice i kieruje markę do ekstremalnego dostosowywania samochodów: nowy Ghibli Hybrid Love Audacious został ogłoszony we współpracy z chińską marką mody ulicznej. CANOTWAIT_, marka modowa założona przez znanego aktora, piosenkarza i twórcę trendów Williama Chana, w ostatnich latach cieszy się rosnącą popularnością zarówno wśród młodych klientów, jak i branży mody ulicznej.
Ta specjalna hybryda Ghibli narodziła się w ramach programu dostosowywania Maserati Fuoriserie i uosabia możliwość spersonalizowania Maserati dostosowanego do wyjątkowej osobowości klienta. „Break the Rules” to wezwanie do działania, które łączy w sobie postawę trendsetterów, przełamujących formy i twórców stylu z odważnym, nowym głosem marki. Program Maserati Fuoriserie ma być czystą kartką papieru, na której klienci mogą pisać własne historie, sposobem na uwolnienie ich kreatywności, a Ghibli Hybrid Love Audacious jest ewidentnym przykładem.
Data wybrana na ogłoszenie nie jest przypadkowa. 520 [20 maja] to zbiór chińskich liczb miłosnych, które zawierają ukryte znaczenie „kocham cię”. W tym dniu zwyczajowo obchodzi się miłość. Dlatego jako oda do tego wyjątkowego dnia włoski odważny występ spotyka się z chińskim stylem inspirowanym miłością.
Pod względem wyglądu, Ghibli Hybrid Love Audacious charakteryzuje się nowym specjalnym kolorem powłoki zewnętrznej: Digital Aurora.
Digital Aurora to wyjątkowy emocjonalny kolor zrodzony ze wspólnej koncepcji CANOTWAIT_ i MASERATI oraz miłości odważnej. Love and Audacious czerpali inspirację ze wschodu słońca i magicznego światła Aurora - mieszanki spalonego zdecydowanego fioletu z uspokajającymi i relaksującymi niebieskawymi nutami. Aby uczynić jeszcze bardziej odważną tę trójwarstwową powłokę, wprowadzono do niej eksperymentalny pigment w postaci różowych płatków szkła, który tworzy cyfrowy efekt zgodny z aktualnym trendem Phigital.
Rozpoczynając od pomysłu i palety kolorów, CANOTWAIT_ i Maserati stworzyli ekskluzywną farbę zewnętrzną, specjalnie dla tej „kilku sztuk” edycji, inspirując się współczesnym trendem kolekcji Unica.
Kolor fioletowy jest charakterystyczną cechą tej edycji Fuoriserie. Ten szczególny odcień został wybrany nie tylko ze względu na wieloletnie kojarzenie kolorów z ideą luksusu i ekskluzywności, ale także po to, aby dodać lekki jak piórko akcent tajemniczości i rzadkości. Trudno znaleźć lepszy sposób na przedstawienie niezwykłego związku między młodą i odważną marką mody ulicznej a zuchwałym duchem Maserati. Ciekawostka: fioletowy to jeden z ulubionych kolorów Williama Chana.
Aby dopełnić wygląd zewnętrzny, Ghibli Hybrid Love Audacious jest wyposażony w 20-calowe koła Teseo w kolorze Dark Miron, które są również dostępne w katalogu Maserati Fuoriserie. Wreszcie, ten wyjątkowy samochód nosi dwie spersonalizowane plakietki firmy CANOTWAIT_, jedną na zewnętrznej stronie samochód, tuż nad symbolicznymi nawiewami Maserati, a drugi wewnątrz, aby podkreślić jeszcze bardziej ekskluzywność.
Jednym z najbardziej wyjątkowych aspektów kampanii jest uruchomienie sklepu pop-up w Szanghaju 20 maja (520), w którym młodzi klienci i osoby wpływowe na modę uliczną mogą doświadczyć podróży tego nowego samochodu, począwszy od jego koncepcji i inspiracji, a skończywszy produkcja.
Sprzedaż nowego Ghibli Hybrid Love Audacious rozpoczyna się od ograniczonej liczby 8 sztuk w maju (tylko na rynek chiński).