Seria wiodących w branży projektów, produkcji i innowacji technologicznych w najszybszym, najlżejszym, najmocniejszym i najbardziej wydajnym samochodzie wyścigowym Formuły E w historii.
                
            
         
                Formuła E i Fédération Internationale de l'Automobile (FIA) podzieliły się pierwszym spojrzeniem na całkowicie elektryczny samochód wyścigowy trzeciej generacji, który będzie ścigał się w 9. sezonie Mistrzostw Świata Formuły E ABB FIA. Gen3 został opisany przez prezesa FIA Jeana Todta jako: „maszyna stworzona na skrzyżowaniu wysokiej wydajności, wydajności i zrównoważonego rozwoju”.
 
Gen3 został zaprezentowany w warunkach najwyższego poziomu bezpieczeństwa ekskluzywnej grupie producentów, zespołów, kierowców i partnerów Formuły E w Walencji w Hiszpanii, gdzie trwają przedsezonowe testy przed 8. sezonem Mistrzostw Świata Formuły E ABB FIA, które rozpoczynają się w Styczniu.
 
Podczas gdy producenci Formuły E zamierzają przyjąć dostawy samochodów Gen3 wiosną 2022 r. po dalszych intensywnych testach rozwojowych na torze i poza nim, podczas konferencji w Walencji ujawniono szereg innowacji w zakresie projektowania, osiągów i zrównoważonego rozwoju w bolidzie Gen3:
Najwydajniejszy samochód wyścigowy na świecie – co najmniej 40% energii zużywanej podczas wyścigu będzie wytwarzane podczas hamowania regeneracyjnego.
Pierwszy samochód formuły z przednim i tylnym układem napędowym: nowy przedni układ napędowy dodaje 250 kW do 350 kW z tyłu, co więcej niż podwaja zdolność regeneracji obecnej Gen2 do łącznej mocy 600 kW.
Pierwszy samochód formuły, który nie będzie wyposażony w tylne hamulce hydrauliczne ze względu na dodanie przedniego układu napędowego i jego możliwości regeneracji.
Silnik elektryczny o mocy do 350 kW (470 KM), zdolny do rozpędzania się do 200 mil na godzinę (320 km/h), przy stosunku mocy do masy, który jest dwa razy bardziej wydajny niż odpowiednik silnika spalinowego o mocy 470 KM (ICE).
Lżejszy i mniejszy niż Gen2, aby umożliwić szybsze i bardziej zwinne wyścigi między kołami.
 
Mistrzostwa Świata Formuły E ABB FIA tworzą środowisko, w którym wysoka wydajność i zrównoważony rozwój silnie współistnieją. Czołowi eksperci ds. zrównoważonego rozwoju w FIA i Formule E ściśle współpracowali z inżynierami w całym procesie rozwoju, aby zapewnić, że Gen3 wyznacza punkt odniesienia dla zrównoważonego rozwoju w samochodach wyścigowych o wysokich osiągach.
 
Gen3 to pierwszy samochód formuły zgodny z myślą cyklu życia z jasną ścieżką do drugiego życia i końca życia wszystkich opon, uszkodzonych części i ogniw akumulatora. Ponadto:
Gen3 będzie miał zerową emisję netto, zachowując status mistrzostw jako pierwszego sportu, który od momentu powstania otrzyma certyfikat netto zerowej emisji dwutlenku węgla.
Wszystkie uszkodzone części z włókna węglowego zostaną poddane recyklingowi w innowacyjnym procesie z przemysłu lotniczego i kosmicznego na nowe włókna, które można ponownie wykorzystać do innych zastosowań.
Pionierski proces dostarczy 26% zrównoważonych materiałów do składu opon.
Gen3 jest napędzany silnikami elektrycznymi, które są znacznie bardziej wydajne niż silniki ICE, ponieważ mogą zamienić ponad 90% energii elektrycznej na energię mechaniczną (ruch) w porównaniu do około. 40% w wysokowydajnych ICE.
Wszyscy dostawcy są zobowiązani do przestrzegania ścisłych wskaźników KPI w zakresie zrównoważonego rozwoju, w szczególności uzyskania certyfikatu akredytacji środowiskowej FIA na sezon 9.
                
        
        
    
            
        
                
                    
            
            Produkcja i montaż filmu z europejskiej premiery SsangYong Musso oraz prezentacja stoiska marki podczas targów w Genewie w 2018 roku na zlecenie SsangYong Polska.
        
                    
                
                    
            
            Podczas tegorocznych targów CES w Las Vegas zaprezentowano nowy prototyp pojazdu nazwany Afeela, opracowany wspólnie przez Sony i Hondę.
        
                    
                
                    
            
            Ferrari planuje w tym roku zaprezentować dwa nowe modele, a jej dyrektor handlowy Enrico Galliera zasugerował, że będą kontynuować ekspansję na nowe rynki. Firma wprowadziła na rynek pięć nowych modeli w 2019 r., w tym F8 Tributo, SF90 Stradale i Roma, w ramach dużego rozszerzenia asortymentu, który obejmuje 15 samochodów w pięcioletnim okresie.