Olivier François, prezes Fiat Brand, przedstawia światową premierę nowej 500 3 + 1 i całej gamy nowej 500 w Lingotto w Turynie. Wideo
Po prezentacji nowej 500 „la Prima” cabrio 4 marca, a następnie hatchbacka 8 czerwca, dzisiaj jest D-Day na zakończenie projektu nowej 500. W Pinacoteca Agnelli, galeria sztuki w Lingotto w Turynie, Olivier François - prezes marki Fiat - przedstawia całą gamę 500, już gotową do wprowadzenia na rynek, wraz z nową 500 3 + 1 „la Prima”, otwierającą edycję , trzecia „karoseria” nowej 500, umieszczona na szczycie wersji cabrio i hatchback.
Kiedy rozpoczęła się dwa lata temu, nowa 500 napełniała całego Fiata swoją pozytywnością, wnosząc ze sobą energię i kreatywność niespotykane od 1957 i 2007 roku. To pozwoliło projektantom i inżynierom Fiata spojrzeć w przyszłość bez przepuszczania jednej okazji. przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości z obecnym sukcesem 500.
Od tego momentu zaprojektowanie samochodu z większą liczbą „nadwozi”, takich jak wersje cabrio i hatchback, stało się naturalne, ale to nie wszystko. Aby towarzyszyć ewolucji bazy 500 klientów, musieliśmy pójść dalej i odpowiedzieć na zmiany w wymaganiach klientów, którzy się rozwinęli i których nawyki uległy zmianie. Młoda osoba, która po całym dniu pracy wyskoczyła na ulice miasta na pokładzie swoich 500, jest teraz `` pracującą mamą lub tatą '', walczącą o to, aby jedno lub więcej dzieci rano poszło do szkoły, zanim wyruszyli do pracy, a następnie na zajęcia taneczne lub popołudniowe lekcje języka obcego, przy zachowaniu własnych zobowiązań. Ten klient stał się więc rodziną, która potrzebuje, aby wnętrza były bardziej dostępne, ale nadal „fajne”, ponieważ tylko 500 może być z natury. I tu pojawia się nowa 500 3 + 1. Całkowicie nowa, w pełni elektryczna i z dodatkowymi drzwiami. Ale wciąż 500.
Projektanci Centro Stile pracowali nad inteligentnym rozwiązaniem o identycznych wymiarach jak wersje cabrio i hatchback, ale z małymi trzecimi drzwiami po stronie pasażera. Podobnie jak w przypadku pierwszej 500 z 1957 roku, z drzwiami otwieranymi na zawiasach do tyłu: powrót do korzeni modelu w owocnym dialogu między przeszłością a przyszłością. Rezultatem jest nowe nadwozie, które można dodać do hatchbacka i kabrioletu, z niezmienionymi wymiarami i nie dodając ani jednego centymetra do śladu.
Trzecie `` małe drzwi '' otwierają się w przeciwnym kierunku, a biorąc pod uwagę brak panelu środkowego w samych drzwiach, możesz wskoczyć do środka, łatwiej załadować i wyładować duże przedmioty oraz umieścić dziecko na tylnym siedzeniu lub podwyższeniu siedzenie w szybszy i prostszy sposób. Gdy zamkniesz małe drzwiczki, nie ma różnicy w stosunku do innych 500: ten sam styl, ten sam rozmiar. Wszystko to przy wzroście masy zaledwie o 30 kg, bez wpływu na prowadzenie samochodu lub zużycie paliwa.
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, warto zauważyć, że „małe trzecie drzwi” można otworzyć tylko wtedy, gdy przednie drzwi są już otwarte, aby pasażerowie z tyłu nie mogli ich przypadkowo otworzyć.
Dzięki „3 + 1” 500 ma pozostać obok klientów, którzy zmienili swoje przyzwyczajenia i wymagania, ale nie gust. Dla klientów, którzy nie chcą rezygnować z piękna i wabić, jakie niesie ze sobą 500, odpowiedzią jest New 500 3 + 1. Dzięki przemyślanemu rozwiązaniu trzecich drzwi, każdy może zabrać ze sobą wszystkie swoje pasje bez kompromisów w kwestii stylu, korzystając jednocześnie z funkcjonalności, jaką oferuje Nowa 500 3 + 1.