Pierwszy chiński kabriolet EV przyspiesza od 0-50 km/h ! w osiem sekund i będzie kosztować około około 70 tysięcy zł.
Wuling wprowadza Hong Guang MINIEV Cabrio w Chinach. SAIC-GM-Wuling oficjalnie wprowadził na rynek pierwszy chiński kabriolet EV, Wuling Hong Guang MINIEV Cabrio. Nastąpiło to po premierze MINIEV Gameboy w kwietniu i premierze MINIEV Macaron i ujawnieniu MINIEV Cabrio w kwietniu ubiegłego roku.
Hong Guang MINIEV Cabrio ma składany miękki dach. Jest dostępny w trzech kolorach nadwozia (niebieskim, zielonym i czarnym), a także w dwóch miękkich kolorach dachu (czerwonym i czarnym) oraz w dwóch stylowych, dwutonowych kolorach wnętrza. Dwumiejscowy samochód ma długość 3059 mm, szerokość 1521 mm, wysokość 1614 mm i rozstaw osi 2010 mm. Jego cena to w przeliczeniu na złotówki to około 70 tysięcy zł.
Hong Guang MINIEV Cabrio generuje 30 kW mocy maksymalnej i 110 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Osiąga prędkość maksymalną 100 km/h i zasięg do 280 km na jednym ładowaniu. Potężny mini przyspiesza od 0-50 km/h (!!!) w osiem sekund.
Około 65% nadwozia Hong Guang MINIEV Cabrio składa się ze stali o wysokiej wytrzymałości. Jest również standardowo wyposażony w dwie poduszki powietrzne, automatyczną blokadę, system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS) i elektroniczny rozdział siły hamowania (EBD).
Rodzina Hong Guang MINIEV to najlepiej sprzedający się NEV w Chinach – największym na świecie rynku NEV (elektryczny pojazd sąsiedzki/miejski), gdzie od 24 kolejnych miesięcy jest numerem 1. Od siedmiu miesięcy jest również numerem 1 NEV na świecie, ze skumulowaną sprzedażą ponad miliona egzemplarzy od momentu wprowadzenia na rynek w lipcu 2020 roku. Jest szczególnie popularny wśród młodego pokolenia Chin.
Donkervoort potwierdził, że doda kolejne 25 samochodów do limitowanej serii produkcyjnej wyprzedanego już modelu F22, ponieważ popyt na zupełnie nowy supersamochód wciąż rośnie.
Lamborghini Sián FKP 37 i Sián Roadster charakteryzują się prawdziwą magią materiału, znaną również jako Lamborghini Smart Material System. LSMS jest zainstalowany z tyłu, zdominowany przez niesamowite tylne skrzydło hybrydowego supersamochodu.
Podczas niedzielnego wyjściu pogoda nie oszczędzała kierowców, gdyż przed samym zgaśnięciem świateł zaczęło padać, co spowodowało wątpliwości, czy będzie wyścig w „poślizgu” czy może jednak warunki się polepszą.