Enyaq RS Race reprezentuje inne podejście do e-motorsportu, po niedawno zaprezentowanym Vision GT i w pełni elektrycznej Skodzie Fabia RE-X.
Dzięki nowemu studium koncepcyjnemu Enyaq RS Race Skoda Auto bada nowe możliwości w zakresie zrównoważonego rozwoju w sportach motorowych, jednocześnie jeszcze bardziej zwiększając emocjonalny urok marki. Przenosząc DNA sportów motorowych Skody na wyższy poziom, Enyaq RS Race charakteryzuje się agresywnym designem podkreślonym przez masywne tylne skrzydło. Koncepcja ta oferuje wgląd w to, jak technologia sportów motorowych może pomóc przyspieszyć przejście w kierunku dynamicznej i zrównoważonej przyszłości motoryzacji. Stanowi także idealną platformę do opracowywania i rygorystycznych testów najnowocześniejszych technologii elektrycznych dla przyszłych pojazdów produkcyjnych zasilanych akumulatorowo.
Enyaq RS Race bazuje na Skodzie Enyaq Coupé RS. Wyposażona w napęd na wszystkie koła, nowa Skoda Enyaq RS Race demonstruje szeroki zakres możliwości, jakie oferuje modułowa matryca napędu elektrycznego Grupy Volkswagen pod względem wydajności. Dzięki agresywnemu designowi Enyaq RS Race również przyciąga wzrok, podkreślając jego silne powiązanie z wyścigami i sportami motorowymi. Szeroka podstawa zapewnia jeszcze bardziej stabilne prowadzenie, a wydatny tylny błotnik zapewnia niezbędny docisk. Celem studiów jest zdobycie praktycznej wiedzy poprzez konkretne modyfikacje techniczne i konstrukcyjne pojazdów elektrycznych o wysokich osiągach. Podejścia te można potencjalnie wdrożyć w przyszłych modelach produkcyjnych.
Volkswagen przedstawia informacje na temat nowego Arteona: zapowiedź premiery modelu.
Zbyt atrakcyjne ceny, zafałszowane dokumenty i cofnięty licznik. Kupno używanego samochodu może być stresującym procesem, szczególnie w przypadku osób, które nie bardzo znają się na motoryzacji.
Większy komfort jazdy, szersza gama wyposażenia, teraz jeszcze bardziej indywidualny niż kiedykolwiek.