Super Cars | 25.03.21

Continental GT Speed luksusowy Grand Tourer

Najbardziej dynamiczny samochód drogowy w 101-letniej historii firmy Bentley.

Firma Bentley Motors przedstawia szczegóły dotyczące nowego Continental GT Speed - najbardziej dynamicznego samochodu drogowego w 101-letniej historii firmy Bentley i wyjątkowej, skoncentrowanej na osiągach interpretacji wzorcowego na świecie luksusowego Grand Tourera.


 
Zaprojektowany, skonstruowany, opracowany i wykonany ręcznie w luksusowej fabryce samochodów luksusowych firmy Bentley, neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla, ten nowy model trzeciej generacji opiera się na długiej tradycji wariantów Speed. Pierwotnie wprowadzony wraz z wysoko cenionym Continental GT Speed pierwszej generacji w 2007 roku - sam w sobie zainspirowany 3-litrowymi modelami Speed z lat 20. XX wieku. Najnowszy GT Speed kontynuuje linię krwi, reprezentując najlepsze połączenie luksusu i osiągów w pakiecie Grand Touring.
 

Szczytowe osiągi Continental GT są wyposażone w zaawansowaną technologię podwozia dostosowaną specjalnie do nowego modelu.
 
Nowy elektroniczny układ kierowniczy na wszystkie koła poprawia dynamikę prędkości w trybach jazdy BENTLEY i COMFORT. Jest to jednak jeszcze bardziej widoczne w trybie SPORT, ponieważ układ kierowniczy łączy się z Bentley Dynamic Ride i elektronicznym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu, zapewniając poziom zwinności inny niż jakikolwiek inny samochód drogowy firmy Bentley.
 
Przy niskich i średnich prędkościach tylne koła GT Speed są kierowane w kierunku przeciwnym do przednich, aby pomóc w szybkiej zmianie kierunku, zauważalnie zwiększając poczucie zwinności. Kierownica jest ostrzejsza i ma szybsze przełożenie, a proporcjonalny wzrost wyczucia kierownicy zapewnia kierowcy jeszcze większą pewność siebie. Przy dużych prędkościach tylne koła skręcają w tym samym kierunku co przednie, aby poprawić stabilność. System jest znacznie bardziej aktywny w GT Speed niż w Flying Spur, gdzie jego głównym celem jest zmniejszenie promienia skrętu i zwiększona stabilność przy dużych prędkościach.
 
Wyposażony w aktywny napęd na wszystkie koła, kontrola trakcji i rozdział momentu obrotowego zostały ponownie skalibrowane we wszystkich trybach kierowcy, aby zapewnić zauważalną zmianę charakteru w porównaniu ze standardowym Continental GT.
 
Utrzymując filozofię firmy Bentley, zgodnie z którą pojazd jest progresywny i bezpieczny, a jednocześnie pozostaje dynamiczny, podejście to nagradza kierowców o wszystkich umiejętnościach. Aby osiągnąć tę filozofię w trybach BENTLEY i COMFORT, ogólna przyczepność jest zrównoważona między przednimi i tylnymi kołami, w SPORT ten tryb został skalibrowany z bardziej ukierunkowanym na tył rozłożeniem momentu obrotowego we wszystkich scenariuszach jazdy.



CUPRA przedstawiła więcej szczegółów o modelu Formentor VZ5
Wiadomości | 30.06.21

CUPRA przedstawiła więcej szczegółów o modelu Formentor VZ5

7000 sztuk o mocy 390 KM i prędkości maksymalnej 250 km/godz i tylko 999 egzemplarzy modelu w unikalnym kolorze Taiga Grey.

Test przedprodukcyjnej wersji Audi RS e-tron GT
Elektryczne | 05.11.20

Test przedprodukcyjnej wersji Audi RS e-tron GT

Moment szczerości: kierowca Formuły E Lucas di Grassi testuje przedprodukcyjną wersję Audi RS e-tron GT

ROHAN Metal Impala, Tokyo Auto Salon 2024
Tuning | 24.01.24

ROHAN Metal Impala, Tokyo Auto Salon 2024

Maszyna ta została wykonana ręcznie przez rzemieślników ROHAN przy użyciu specjalnych technik, takich jak malowanie metalu przy użyciu oryginalnej farby oraz technik specjalnych.