Od 2002 roku łączna liczba wyprodukowanych C3 przekroczyła 4,5 miliona sztuk.
Trzecia generacja Citroëna C3 osiągnęła właśnie milion sztuk wyprodukowanych w fabryce w Trnawie na Słowacji. Model został wprowadzony do sprzedaży w listopadzie 2016 roku i dał nowy impuls marce. Aktualnie oferowana gama jest zgodna z nową stylistyką marki, która obiecuje wysoki komfort. To prawdziwa wizytówka marki Citroën. Wyrazista oferta odniosła sukces i w 2020 roku C3 uplasował się wśród 7 liderów rynku w Europie. Model ten należy do trzech najlepiej sprzedających się samochodów tego segmentu na takich czołowych rynkach jak Francja, Hiszpania, Włochy, Belgia, Portugalia, Dania, Słowacja czy Bułgaria.
Trzecia generacja modelu C3 przekroczyła liczbę miliona egzemplarzy sprzedanych od momentu wprowadzenia na rynek pod koniec 2016 roku.
Citroën C3, wyprodukowany w ponad 4,5 miliona sztuk od 2002 roku, potwierdza tym samym pozycję bestsellera marki.
O sukcesie handlowym świadczy uplasowanie się wśród trzech liderów sprzedaży w tym segmencie w 2020 roku na czołowych rynkach: we Francji, Hiszpanii, Włoszech, Belgii, Portugalii, Danii, Słowacji czy Bułgarii.
C3 wyróżnia się nowoczesnym i wyrazistym designem, a także wyjątkowym komfortem w kabinie. W 2020 roku samochód zyskał nowe atuty dzięki zastosowaniu foteli Advanced Comfort. Pojawił się też nowy przód o zdecydowanym charakterze, jak również rozszerzono możliwości personalizacji. Dysponując blisko 97 kombinacjami wyglądu zewnętrznego, klient może ukształtować swój C3 wedle upodobań i stworzyć model, który nie będzie podobny do 999 999 innych.
Poza kwestią wyboru nadwozia, napędu czy wyposażenia, pozostaje także kwestia finansowania, gdzie najbardziej oczywisty wybór nie zawsze jest najlepszy.
Komisja Europejska dąży do rozszerzenia obecnych norm emisji zanieczyszczeń Euro 6. Ale jaki jest rzeczywisty wpływ Euro 7 na środowisko, konsumentów, konkurencyjność przemysłową i nie tylko?
Oczekiwanie na premierę supersamochodu dobiega końca, T.50 wkrótce zostanie pokazane.