Cadillac ogłosił dzisiaj, że w 2023 roku z prototypem Cadillaca V-Series czwartej generacji, będzie rywalizować o zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans.
Nowy prototyp Cadillaca LMDh-V.R został zaprojektowany tak, aby był zgodny ze specyfikacjami hybrydowymi IMSA i ACO Le Mans Daytona dla nowego najwyższego poziomu wyścigów wytrzymałościowych, który zastępuje obecną klasę DPi. Podobnie jak w przypadku innych konkurentów z tej serii, będzie on oparty na standardowym podwoziu i będzie zawierał specjalny hybrydowy układ napędowy, ale będzie wyposażony w unikalny silnik spalinowy i charakterystyczne nadwozie.
Podobnie jak Cadillac DPi-V.R, Cadillac LMDh-V.R będzie współpracą między GM Design a konstruktorem Dallarą. Nowy pakiet silników Cadillaca będzie współpracował ze wspólnym systemem hybrydowym LMDh.
Program Cadillaca będzie współpracował z Chip Ganassi Racing i Action Express Racing. Cadillac LMDh zadebiutuje na torze po raz pierwszy w 24-godzinnym wyścigu Rolex w Daytona w styczniu 2023 roku.
Nowości i sprawdzone próby. Harmonogram finałowego etapu Rajdu Śląska składa się z trzech odcinków specjalnych. Każdy z nich będzie pokonywany dwukrotnie.
Dwadzieścia lat temu niewielka grupa entuzjastycznych inżynierów Jeepa, z odwagą i determinacją, zaprojektowała i skonstruowała najpotężniejszego jak dotąd Wranglera.
Odzwierciedlając minimalistyczną filozofię, która leży u podstaw nowego Ghosta, najważniejsze elementy tego transformacyjnego samochodu są wymienione w krótkiej formie