MotorSport | 24.08.21

Cadillac wraca do wyścigów 24h Le Mans

Cadillac ogłosił dzisiaj, że w 2023 roku z prototypem Cadillaca V-Series czwartej generacji, będzie rywalizować o zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans.

Nowy prototyp Cadillaca LMDh-V.R został zaprojektowany tak, aby był zgodny ze specyfikacjami hybrydowymi IMSA i ACO Le Mans Daytona dla nowego najwyższego poziomu wyścigów wytrzymałościowych, który zastępuje obecną klasę DPi. Podobnie jak w przypadku innych konkurentów z tej serii, będzie on oparty na standardowym podwoziu i będzie zawierał specjalny hybrydowy układ napędowy, ale będzie wyposażony w unikalny silnik spalinowy i charakterystyczne nadwozie.

 

Podobnie jak Cadillac DPi-V.R, Cadillac LMDh-V.R będzie współpracą między GM Design a konstruktorem Dallarą. Nowy pakiet silników Cadillaca będzie współpracował ze wspólnym systemem hybrydowym LMDh.

 

Program Cadillaca będzie współpracował z Chip Ganassi Racing i Action Express Racing. Cadillac LMDh zadebiutuje na torze po raz pierwszy w 24-godzinnym wyścigu Rolex w Daytona w styczniu 2023 roku.



Pierwsze zdjęcia w pełni elektrycznego nowego Jeepa Wagoneer S
Wiadomości | 31.01.24

Pierwsze zdjęcia w pełni elektrycznego nowego Jeepa Wagoneer S

Marka Jeep dzieli się kolejnymi szczegółami na temat swojego pierwszego, globalnego, w pełni elektrycznego SUV-a, prezentując pierwsze spojrzenie na wnętrze nowego Jeepa Wagoneera S.

Mercedes-Benz prezentuje wizję hiperspersonalizowanego doświadczenia użytkownika na targach CES 2024
Wiadomości | 24.12.23

Mercedes-Benz prezentuje wizję hiperspersonalizowanego doświadczenia użytkownika na targach CES 2024

Wirtualny asystent MBUX oparty na sztucznej inteligencji przenosi relację kierowca-samochód w nowy wymiar dzięki naturalnej, ludzkiej interakcji.

Ekskluzywna jazda próbna nowym Volkswagenem Tiguan trzeciej generacji
Wiadomości | 21.06.23

Ekskluzywna jazda próbna nowym Volkswagenem Tiguan trzeciej generacji

Tiguan od lat jest najlepiej sprzedającym się modelem marki Volkswagen na całym świecie. Od debiutu jesienią 2007 roku ponad 7,4 miliona osób na całym świecie wybrało tego SUV-a.